Gå til innhold

"Lys i kirkerommet"

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Slik jeg ser det har du det med å finne deg helvetes vanskelige motiver.

her ville jeg økt skarphet og kontrast, men du er kanskje ikke enig?

Det svarte elementet oppe mot venstrehjørnet trekker lett ufortjent oppmerksomhet.

Kanskje kunne du med fordel ha kutta enda litt mer nede.

At modellens hode er kutta skaper ekstra spenning, men kanskje hadde motivet tjent på full dybdeskarphet.

Forstår godt at Helene finner dette spennende.

Roar

Lenke til kommentar

Slik jeg ser det har du det med å finne deg helvetes vanskelige motiver.

her ville jeg økt skarphet og kontrast, men du er kanskje ikke enig?

Det svarte elementet oppe mot venstrehjørnet trekker lett ufortjent oppmerksomhet.

Kanskje kunne du med fordel ha kutta enda litt mer nede.

At modellens hode er kutta skaper ekstra spenning, men kanskje hadde motivet tjent på full dybdeskarphet.

Forstår godt at Helene finner dette spennende.

Roar

Takk for kommentar Roar! Du kommer med mange gode innspill i dine kommentarer, men her står jeg på mitt. Mvh Gunnar

Lenke til kommentar

Rart at du ikke har fått flere kommentarer på dette bildet. Interessant motiv, godt fotografert.

V 2 ble best, synes jeg.

Enig at V2 er best med litt skarphet og farger - vurderte det annerledes da jeg la det inn :-) Mvh Gunnar

Jeg glemte å takke for kommentaren - nå ble det jo en kommentar til :-). Jeg hadde ikke tenkt å legge inn dette, men ble litt inspirert av ditt bilde fra katolsk kirke. Mvh Gunnar

Lenke til kommentar

Rart at du ikke har fått flere kommentarer på dette bildet. Interessant motiv, godt fotografert.

V 2 ble best, synes jeg.

Enig at V2 er best med litt skarphet og farger - vurderte det annerledes da jeg la det inn :-) Mvh Gunnar

Jeg glemte å takke for kommentaren - nå ble det jo en kommentar til :-). Jeg hadde ikke tenkt å legge inn dette, men ble litt inspirert av ditt bilde fra katolsk kirke. Mvh Gunnar

Ja, men det var jo artig å høre, Gunnar.

Akkurat det bildet skulle jeg ønsket jeg hadde komponert på en annen måte, men for seint nå.

Mvh Fredrik

Og nå fikk du enda en fortjent kommentar.  :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...