mango123 Skrevet 22. august 2017 Del Skrevet 22. august 2017 Jeg lurer på om noen kan komme med noen tips til hvordan jeg kan fjerne blå poser under øynene mine? Jeg syntes det er rart at de er der, fordi jeg sover nok (9-10 timer hver dag), jeg drikker mye vann, osv. Jeg lurer bare på noen tips som kan forebygge dette problemet. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 22. august 2017 Del Skrevet 22. august 2017 Mener å tro at dette er genetisk. Prøv å kjøle ned en skje og så legge skjeen under øyet for å prøve å få ned hevelsen. Lenke til kommentar
mango123 Skrevet 22. august 2017 Forfatter Del Skrevet 22. august 2017 Mener å tro at dette er genetisk. Prøv å kjøle ned en skje og så legge skjeen under øyet for å prøve å få ned hevelsen. Men er det ingen måte og forebygge det? Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 22. august 2017 Del Skrevet 22. august 2017 Det er vanskelig å si uten å vite noe om livssituasjonen din. Hvordan er dietten din? Hva slags jobb har du? Er du mye stresset eller har andre helseproblemer? Lenke til kommentar
mango123 Skrevet 22. august 2017 Forfatter Del Skrevet 22. august 2017 Det er vanskelig å si uten å vite noe om livssituasjonen din. Hvordan er dietten din? Hva slags jobb har du? Er du mye stresset eller har andre helseproblemer? Dietten er bra, går på skole, og nei er egentlig ikke mye stresset og slikt. Pga jeg ikke har noen av disse problemene, begynner jeg å lure litt på hvorfor jeg får det Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 22. august 2017 Del Skrevet 22. august 2017 Som sagt er det stor fare for at det er genetisk og ikke noe du kan gjøre med det utenom operasjon. Jeg hadde snakket med en lege om det. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 22. august 2017 Del Skrevet 22. august 2017 (endret) Jeg hadde spart legen for det unødvendige besøket. Noen er blå under øynene og andre er ikke det. Er selv blå under øynene å har vært det så lenge jeg kan huske. Vi er forskjellige alle sammen å sånn er det bare. Edit: Er ikke noe rart det er ventetid hos lege visst alle drar dit for hver minste ting. Endret 22. august 2017 av TheKims Lenke til kommentar
mango123 Skrevet 24. august 2017 Forfatter Del Skrevet 24. august 2017 Jeg hadde spart legen for det unødvendige besøket. Noen er blå under øynene og andre er ikke det. Er selv blå under øynene å har vært det så lenge jeg kan huske. Vi er forskjellige alle sammen å sånn er det bare. Edit: Er ikke noe rart det er ventetid hos lege visst alle drar dit for hver minste ting. Men det er ikke akkurat noe fint da Lenke til kommentar
lilipatra Skrevet 24. august 2017 Del Skrevet 24. august 2017 Hva mener du med at du vil forebygge dem? Kommer og går de? Jeg har litt blå ringer hele tida, det er bare genetisk. Jeg for min del liker faktisk looken litt, tenk Helena Bonham-Carter, sexy medtatt liksom. "Mens du lå og sov har jeg vært ute og opplevd ville ting". Nåvel. Redusere vannretensjon i kroppen kan kanskje hjelpe, og redusere sukkerinntak og andre ting som kan forverre inflammasjonstilstander i kroppen. Hvis det er snakk om søkk kan kanskje restylane eller andre fillers hjelpe til med å fylle det ut (Jaclyn Hill har f eks fillers under sine øyne). Har du prøvd å google? Lenke til kommentar
mango123 Skrevet 25. august 2017 Forfatter Del Skrevet 25. august 2017 Hva mener du med at du vil forebygge dem? Kommer og går de? Jeg har litt blå ringer hele tida, det er bare genetisk. Jeg for min del liker faktisk looken litt, tenk Helena Bonham-Carter, sexy medtatt liksom. "Mens du lå og sov har jeg vært ute og opplevd ville ting". Nåvel. Redusere vannretensjon i kroppen kan kanskje hjelpe, og redusere sukkerinntak og andre ting som kan forverre inflammasjonstilstander i kroppen. Hvis det er snakk om søkk kan kanskje restylane eller andre fillers hjelpe til med å fylle det ut (Jaclyn Hill har f eks fillers under sine øyne). Har du prøvd å google? Ja det har jeg men har prøvd forskjellige kremer men funker ikke Lenke til kommentar
lilipatra Skrevet 25. august 2017 Del Skrevet 25. august 2017 HAHA jeg leste en gang at hemorroidesalve kunne funke, men ikke ta det som en anbefaling, slike forsøk må bli på egen risiko. Teorien er at den salven skal få blodårene nærme huden til å trekke seg sammen, så det skulle kunne stramme opp og kanskje redusere blåfargen også, hvem vet. Kanskje bare tull av typen "den siste oppdateringen av iOS gjør iphonen VANNTETT". Kan du forresten forklare nærmere hva det er som plager deg? Er det at ringene har mørk farge, eller er de blå, eller lilla? Eller er det poser under øynene, mer fasong-messig, og i så fall innhule søkk eller poofy og hovent? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå