Fotoskrulla Skrevet 22. august 2017 Del Skrevet 22. august 2017 Øvstestølen Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
PaulieMan75 Skrevet 22. august 2017 Del Skrevet 22. august 2017 Fantastiske farger Helene! Komposisjonen liker jeg også, en ting lurer jeg dog på: er bildet oppskarpet? HDR-effekt? (overgangen fjell-himmel framstår veldig skarp) Mvh Pål 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 23. august 2017 Forfatter Del Skrevet 23. august 2017 Fantastiske farger Helene! Komposisjonen liker jeg også, en ting lurer jeg dog på: er bildet oppskarpet? HDR-effekt? (overgangen fjell-himmel framstår veldig skarp) Mvh Pål Hei Pål! Jo da, du har helt rett. I etterbehandling i Snapseed har jeg brukt litt svak HDR effekt for å hente fram litt liv i skyggepartiene i bregner og busk. Litt oppskarping brukte jeg nok også. Hyggelig at du likte bildet og ikke minst at du kom med en kommentar Lenke til kommentar
sussss Skrevet 23. august 2017 Del Skrevet 23. august 2017 Kan se du har fået de dejlige skyer med her..fine farver masser af sommerstemning HIlsen Suss Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 23. august 2017 Del Skrevet 23. august 2017 Flott utsnitt og komp. Vanskelig å finne annet å klage på også. Roar Lenke til kommentar
jarle-60 Skrevet 25. august 2017 Del Skrevet 25. august 2017 Nå syntes jeg du funnet spaken for å få flotte farger og svart hvitt som de sa i Flåklypa. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg