Gå til innhold

cd brennerene borte?

Gjest bruker-37275

Anbefalte innlegg

Gjest bruker-37275

Hei!

Kan noen hjelpe meg! Jeg har klart å miste tilgang til begge brennerene mine. Har prøvd å oppdatere hardware og lignende uten at noe skjer. Har ikke peil på hvordan de forsvant, men tror det har sammenheng med at jeg prøvde å sette inn en diskett stasjon. (som jeg heller ikke får til å virke)Den har jeg koblet fra igjen.

Dette er symptomene: Setter i en cd. Brenneren ser ut til at den registrerer cd'n men får ikke noen respons. Det er strøm på begge brennerene og kontaktene sitter skikkelig i på alt som er inni boksen.

Når jeg går inn på min datamaskin på skrivebordet så vises ikke noen av cd-stasjonene!!!!

Håper noen kan hjelpe meg før jeg blir helt sprø!!!

Hilsen Meg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest bruker-37275
Hei!

Kan noen hjelpe meg! Jeg har klart å miste tilgang til begge brennerene mine. Har prøvd å oppdatere hardware og lignende uten at noe skjer. Har ikke peil på hvordan de forsvant, men tror det har sammenheng med at jeg prøvde å sette inn en diskett stasjon. (som jeg heller ikke får til å virke)Den har jeg koblet fra igjen.

Dette er symptomene: Setter i en cd. Brenneren ser ut til at den registrerer cd'n men får ikke noen respons. Det er strøm på begge brennerene og kontaktene sitter skikkelig i på alt som er inni boksen.

Når jeg går inn på min datamaskin på skrivebordet så vises ikke noen av cd-stasjonene!!!!

Håper noen kan hjelpe meg før jeg blir helt sprø!!!

Hilsen Meg

Hei igjen!

Nå har det skjedd no' rart. plutselig var begge brennerene tilbake!?? Det eneste jeg gjorde var et desperat forsøk på å ihvertfall få den dumme diskettstasjonen til å virke, så jeg koblet den til, etter først å ha dratt ut alle unødvendige påheng som skriver og slikt bak på pc'n. Jeg slo på pc'n igjen, og vips så var det liv i begge brennerene????

Ja, ja det er jo topp det. Det jeg lurer på nå er om noen har peil på åssen jeg kan få liv i den derre diskettstasjonen også uten å drepe brennerene. Hvilke kabler skal hvor. Må den installeres eller noe sånt? Har altså ikke greie på diskettstasjoner. (De har liksom bare vært der i de pc'ene jeg hadde før) Jeg har ikke fått somlet meg til å sette inn diskettstasjon før jeg nå trengte noe som var på disse "udødlige" diskettene.

Håper noen kan hjelpe meg.

Hilsen "nåbarediskettstasjonløse" meg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...