Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Noen som kan gi råd om vaksiner?


IntelAmdAti

Anbefalte innlegg

Kan drikke seg ihjel på vann også. Det er ikke spesielt vanskelig engang. Kaffe er også dødelig, om jeg ikke husker feil så er det vel f.o.m ca 800mg koffein som blir definert som overdose. Og det er ikke mer enn 7-8 kopper med vanlig svart kaffe

 

CodysLab har masse videoer om kvikksølv. Anbefaler den kanalen til alle som har lyst på litt hjerneføde samt underholding :)

Hadde det vært 7-8 vaksiner så hadde jeg aldri brydd meg , men anntallet er stigende og omfatter sykdommer som ikke er regnet som alvorlige , men med alvorlige bivirkninger.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så ikke bry deg. I Norge har vi en total av 5 unike vaksiner i barne vaksinasjonsprogrammet.

Hva med unge, voksne og eldre?   Mennesker og dyr bor også i andre land.

Og det er ikke kun kvikksølv i vaksiner, men det regner jeg med at du vet..

Endret av keelling
Lenke til kommentar

Ja, men er usikker på hvor sunt det er. Noen påstår fisk inneholder giftige stoffer.

Så dette er du faktisk usikker på? Mens vaksiner er ondskapen selv?

 

Svaret er, ja - du skal ikke spise for mye fisk, akkumulering av tungmetaller i kroppen er ikke en bra ting. Men betyr det at du ikke skal spise fisk? Nei, selvfølgelig ikke. Det er derfor myndighetene kommer ut med anbefalinger

 

Sånn er det med vaksiner også. Når man reiser for å ta vaksine, så tar man gjerne 2-3 av de - ikke 65, på samme dag. Ser du tegningen?

Endret av bshagen
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Så dette er du faktisk usikker på? Mens vaksiner er ondskapen selv?

 

Svaret er, ja - du skal ikke spise for mye fisk, akkumulering av tungmetaller i kroppen er ikke en bra ting. Men betyr det at du ikke skal spise fisk? Nei, selvfølgelig ikke. Det er derfor myndighetene kommer ut med anbefalinger

 

Sånn er det med vaksiner også. Når man reiser for å ta vaksine, så tar man gjerne 2-3 av de - ikke 65, på samme dag. Ser du tegningen?

Nei, gjør du?

Lenke til kommentar

I tillegg til de jeg har fått i skolen og i militæret så er det påfyll samt nye:

 

- Hepatitt A og B

- Gulfeber

- Difteri

- Polio

- Stivkrampe

- Tyfoidfeber

- Kikhoste

- Kolera (drikkes)

.... i tillegg kommer Malaria-piller som spises daglig. Malaria er en parasitt, men kan like gjerne nevnes, for du har sikkert en crazy-bananas konspirasjonsteori rundt dette også

 

Så nå er jeg spent på hva du skulle med denne informasjonen. Aner jeg en vanvittig konklusjon som vil få meg til å tenke over livet mitt? Tviler, men du skal få lov til å gjøre et forsøk :p

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Påfyll er viktig, mange som ikke er klar over at vaksiner bør "fylles på" (boostervaksinasjon).

 

 

For flere av vaksinene som gis i barnevaksinasjonsprogrammet trengs det gjentatte boosterdoser i voksen alder for å opprettholde beskyttelsen mot sykdommene.

Det er aktuelt med slik oppfriskningsvaksinasjon mot sykdommene difteri, stivkrampe kikhoste og polio når det er gått 10 år eller mer siden forrige vaksinedose. Dette gjelder alle voksne, også personer som ikke har tenkt seg på utenlandsreise.

På grunn av økt risiko for smitte og videre spredning av smitte til sårbare pasienter, er dette spesielt viktig for helsepersonell. Kilde

Lenke til kommentar

I tillegg til de jeg har fått i skolen og i militæret så er det påfyll samt nye:

 

- Hepatitt A og B

- Gulfeber

- Difteri

- Polio

- Stivkrampe

- Tyfoidfeber

- Kikhoste

- Kolera (drikkes)

.... i tillegg kommer Malaria-piller som spises daglig. Malaria er en parasitt, men kan like gjerne nevnes, for du har sikkert en crazy-bananas konspirasjonsteori rundt dette også

 

Så nå er jeg spent på hva du skulle med denne informasjonen. Aner jeg en vanvittig konklusjon som vil få meg til å tenke over livet mitt? Tviler, men du skal få lov til å gjøre et forsøk :p

Det er ingen som nekter deg å ta disse produktene, eller å tenke...

Lenke til kommentar

Mange har alvorlige bivirkninger..   

 

Ikke alle opplever bivirkninger vaksinasjoner. Av de få som får bivirkninger, er de i de aller fleste tilfeller forbigående.

 

Alternativet derimot, å ikke vaksinere seg når man som i bshagen sitt tilfelle reiser til høyrisikoområder, vil være en mangfoldig større risiko for å pådra seg varige skader, enn å risikere vaksinasjonsbivirkninger.

 

Jeg opplever ofte at vaksinasjonsmotstandere ikke har satt seg tilstrekkelig inn i mikrobiologien/patofysiologien til det som vi prøver å vaksinere vekk. Noe som åpenbart er tilfellet også her.

Hadde du hatt forståelse for hva de nevnte sykdommene gjør med et menneske, hadde du nok ikke vært motstander. Hvis du likevel hevder at du vet hva sykdommene gjør med et menneske, gjenstår det faktisk bare å konkludere med at du er under grensen for hva som kan sies å være livsnødvendig konsekvensforståelse.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Ikke alle opplever bivirkninger vaksinasjoner. Av de få som får bivirkninger, er de i de aller fleste tilfeller forbigående.

 

Alternativet derimot, å ikke vaksinere seg når man som i bshagen sitt tilfelle reiser til høyrisikoområder, vil være en mangfoldig større risiko for å pådra seg varige skader, enn å risikere vaksinasjonsbivirkninger.

 

Jeg opplever ofte at vaksinasjonsmotstandere ikke har satt seg tilstrekkelig inn i mikrobiologien/patofysiologien til det som vi prøver å vaksinere vekk. Noe som åpenbart er tilfellet også her.

Hadde du hatt forståelse for hva de nevnte sykdommene gjør med et menneske, hadde du nok ikke vært motstander. Hvis du likevel hevder at du vet hva sykdommene gjør med et menneske, gjenstår det faktisk bare å konkludere med at du er under grensen for hva som kan sies å være livsnødvendig konsekvensforståelse.

Selvfølgelig opplever ikke alle bivirkninger.  Det ville vel kalles et totalt idioti.

Da man ser at i løpet av de siste 80-100 år at autismespekterdiagnoser har gått fra 1:10000 til 1:80 MÅ man finne årsaken.

Pr. i dag er det mye som indikerer med de nevrotoksiske stoffene som man finner i vaksiner som kvikksølv, aluminium,osv.

Lenke til kommentar

Det er vel opp til bshagen hva han ønsker å utsette seg for.!  Trenger man dokumentasjon for å f.eks. spise ett eple?

Nei, nå skal du belære meg her, for jeg er totalt uviten! Hvilken risiko tok jeg, ved å ta disse vaksinene, kontra det å reise inn i et høyrisikoland - uten vaksinene?

 

Du skal få lov til å dokumentere påstandene dine - vær spesifikk! 

Endret av bshagen
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nei, nå skal du belære meg her, for jeg er totalt uviten! Hvilken risiko tok jeg, ved å ta disse vaksinene, kontra det å reise inn i et høyrisikoland - uten vaksinene?

 

Du skal få lov til å dokumentere påstandene dine - vær spesifikk! 

Da bør vi møtes.  Hvor og når er opp til deg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...