Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Noen som kan gi råd om vaksiner?

IntelAmdAti

Anbefalte innlegg

Det dere burde spørre dere om er; Hvorfor er symptomene for kvikksølv-forgiftning nesten de samme som de vi finner hos vaksinerte? Og hvorfor anbefaler man at gravide ikke spiser fisk som inneholder kvikksølv - for så å injesere det direkte inn i barnet etter fødsel.? og hvorfor vaksineres barn for hepatitt b, når det ikke tilhører risiko-gruppen(hepatitt smitter gjennom blod og sex)?

Og hvor mange tusen har dødt av vaksiner? og hva er egentlig helse...eller idioti.

Dessuten er det ganske mange kompetente helsearbeidere som støtter disse påstandene, men som risikerer sin karriere hvis de opptrer i offentligheten om dette.

Nok en gang: Kom med dokumentasjon fra forskning og ikke din engen subjektive synsing.

Du bare finner på tullete konspirasjonsteorier og har over hodet ingen dokumentaskoner for påstandene dine.

Slutt å spre løgner, du riskerer at noen tror på deg og unnlater å vaksinere seg eller barna sine. Konsekvensene kan være at alvorlige sykdommer blusser opp igjen.

Her er en link om hpv-vaksinen. Han virker som en seriøs helse-arbeider.

https://jeffreydachmd.com/2018/02/hpv-vaccine-greatest-medical-scandal-time/

Den linken inneholder ingen form for dokumentasjon for dine påstander. Dersom du mener det er slik dokumentasjon der, så post påstandene dine sammen med relevante utsnitt.

Endret av nirolo
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det 200 grams vaksine-eksemplet , ekskluderer fra å fortjene et svar..

Uansett endrer ikke inneholdet seg om man endrer innpakningen, og ang. mengde; Er det vel en kjennsgjerning at kvalitet taper seg ved økt kvantitet.

..så du tror "kvante" betyr "kvantitet"?
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kvikksølv er et av de aller giftigste stoffer vi kjenner. Det hører ikke hjemme i noen, verken barn eller voksne.

Om ikke like giftig, gjelder dette også aluminium,skvalen,SV40,osv..

Så du skal fortsatt ikke anerkjenne og beklage at du fremlegger bastante men feil påstander som om de var fakta?

Hvordan skal noen som leser dette vite hva de kan tro på av det du skriver når du er beviselig uredelig?

• Liker 2
Lenke til kommentar

Så du skal fortsatt ikke anerkjenne og beklage at du fremlegger bastante men feil påstander som om de var fakta?

Hvordan skal noen som leser dette vite hva de kan tro på av det du skriver når du er beviselig uredelig?

Ok.  Hvilke påstander har vært feil?

Lenke til kommentar

Kvikksølv er et av de aller giftigste stoffer vi kjenner.  Det hører ikke hjemme i noen, verken barn eller voksne.

Om ikke like giftig, gjelder dette også aluminium,skvalen,SV40,osv..

Alle stoffer er potensielt dødelige (LD50/LD100) bare man får i seg nok av det.  I svak nok dosering kan mange stoff være, i praktisk bruk, ufarlige. Dette inkluderer alt fra grunnstoff til komplekse molekyler med fandenskap. Igjen tror jeg der er lurt å påpeke at forholdstall er en grei ting å ha rede på. Enkelt forklart i denne sammenheng så er det at til tross for at et stoff er meget giftig så er det ufarlig hvis doseringen er lav nok.

Et kjent godt eksempel er ufarligheten er bruk av amalgan fyllinger. Tannleger som satte inn slike i tiår hadde få eller ingen plager, pasienten like så. Det var kun tannpleierene som innhaltere amalgan støv/damp som fikk problemer over tid. Amalgan er en kjent kvikksølvlegering og en fylling inneholder mye mer (i vekt) kvikksølv en noen vaksinasjonsdose.

Jeg tror du mangler litt perspektiv og en hel haug sunn fornuft og kunnskap.

Det 200 grams vaksine-eksemplet , ekskluderer fra å fortjene et svar..

Uansett endrer ikke inneholdet seg om man endrer innpakningen, og ang. mengde;  Er det vel en kjennsgjerning at kvalitet taper seg ved økt kvantitet.

Greit nok at ironi og sarkasme kan være vanskelig å kommunisere og at enkelte ikke har evne til å forstå at det blir brukt. Mitt eksempel ble ikke funnet verdig et svar, det ble heller ikke forstått. Det er på din kappe.

Nå skal jeg ikke påstå at jeg snakker for noen, men jeg vil tippe at de fleste forstår at de 200 gram med vaksine er en analogi for fiskemat, f.eks. laks, som kostholdsrådene anbefaler at vi spiser et par ganger i uka. De aller aller fleste får i seg mer tungmetall gjennom kosten enn de noen gang vil få gjennom vaksiner. Det er i all hovedsak et ikkeproblem med unntak for gravide og (husker jeg riktig) små barn. Igjen de kostholdsråd som blir gitt til barn og gravide baserer seg på førevarprinsippet.

Innholdet endrer seg ikke, men mengden man får i seg øker proposjonalt med økningen i porsjon. Det er heller ingen kjenngjerning at kvaliteten faller bare fordi det er i en større dose/porsjon/mengde. Hvor får du dette fra?

Igjen kan du forklare hva kvante vaksinering er? Og eventuelt hva er relasjon til kvantefysikk?

Lenke til kommentar

Kan drikke seg ihjel på vann også. Det er ikke spesielt vanskelig engang. Kaffe er også dødelig, om jeg ikke husker feil så er det vel f.o.m ca 800mg koffein som blir definert som overdose. Og det er ikke mer enn 7-8 kopper med vanlig svart kaffe

CodysLab har masse videoer om kvikksølv. Anbefaler den kanalen til alle som har lyst på litt hjerneføde samt underholding :)

Lenke til kommentar

Kaffe er også dødelig, om jeg ikke husker feil så er det vel f.o.m ca 800mg koffein som blir definert som overdose. Og det er ikke mer enn 7-8 kopper med vanlig svart kaffe

Du må nok gange det tallet med 10, dødelig dose er ca 150mg pr kg kroppsvekt:

..If you weigh 154 pounds, Moffitt explains, you would need to drink about 70 cups of coffee at once to fatally overdose. Although the number could vary depending on the kind of coffee you prefer and how it’s made, that’s one beverage binge that even the most compulsive java junkie would be hard-pressed to pull off.

“You wouldn’t be able to physically fit that much in your stomach,” Moffitt says. “You would also start experiencing mania and hallucinations before getting to this point.”

https://m.huffpost.com/us/entry/5730474?guccounter=1

Endret av toth
Lenke til kommentar

Du har selvsagt helt rett. Jeg har nok tenkt mer på det som kan skje når man legger til alkohol, hjertesykdommer osv. Forøvrig, her er det FHI setter som koffeinforgiftning, som stemmer med det jeg tenkte på, men likevel langt unna dødelig dose isolert sett:

Høye doser kan gi koffeinforgiftning. Tidlige symptomer på akutt forgiftning kan oppstå allerede ved 500 - 600 mg koffein per dag, tilsvarende 5 - 6 kopper kaffe. Symptomene er hodepine, kvalme, magekramper, rastløshet, rask puls, ujevn hjerterytme og nedsatt blodtrykk. Koffein øker nyrenes utskillelse av salter og vann.

Dødelig dose koffein er cirka 8 - 10 gram per dag, som tilsvarer cirka 60 - 100 kopper kaffe.

https://www.fhi.no/ml/kosthold/fakta-om-koffein/

Så jeg røra litt der gitt. Men vann kan man gå på en smell veldig enkelt - om man virkelig går inn for det. Det skal litt til å gjøre det ved uhell selvsagt, men det er ikke umulig å gjøre med vilje, om man vil seg så vondt. Poenget er at ALT er farlig i store doser, men det er ikke det samme som at ALT er farlig. 

Keeling, sånn for å spørre. Liker du fisk? Makrell i Tomat på brødskiva? Eller litt røkt laks kanskje? 

Lenke til kommentar

Til motsetning av andre konspirasjonsteorier som flat jord og månelandingen var fake, så er vaksinemotstand farlig. Der hvor denne konspirasjonsteorien har fått fotfeste har tidligere utryddede sykdommer blusset opp igjen. Derfor er det viktig at man ikke lar de stå uimotsagt.

Forøvrig er jo oppblussing av sykdom i områder uten vaksinering et bevis på at vaksiner fungerer.

• Liker 6
Lenke til kommentar

En god del, men nå henviser jeg spesifikt til denne, hvor du fremsetter en påstand som blir tilbakevist for så å late som ingenting:

id100gC.jpg

Beklager.  Da har jeg ikke klart å gjøre meg forstått...

Jeg skel ta opp noen av disse ting i andre tråder.

Lenke til kommentar

"Arguing with an anti-vaxxer is like playing chess with a pigeon, it knocks over the pieces, defecates on the board, and then flies back to its flock to brag about how it won."

Jo, men hvorfor vil noen spille sjakk med ei due? Kan det være nivået til sjakkspilleren eller at han ikke har noe kunnskap å kommunisere med omverden å derfor ikke tar i bruk den beste egenskaper som brevdue..

Det var kun ment som en filosofisk tanke om dumme begreper.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...