Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Noen som kan gi råd om vaksiner?

IntelAmdAti

Anbefalte innlegg

100% ubestridelig og beviselig?

Er det derfor legemiddelindustrien ikke står ansvarlig for bivirkninger eller dødsfall de forårsaker?

Hvorfor skal vaksineindustrien være den eneste ingen kan saksøke?

Prøv å sannsynliggjør gjennom empiri at det er gunstig å injisere ni sprøyter med vaksine i et barn samtidig, lykke til :)

FHI fraråder rett ut å ta mange sprøyter samtidig for å unngå overdosering av konserveringsmidler som kvikksølv, her slipper vi heldigvis billig unna i Norge.

Du er åpenbart enig i at vaksiner fungerer. Det eneste du klarer å hoste opp er avsporinger, løgner og stråmannsargumentasjon.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så absolutt - det er da 100% ubestridelig og beviselig sant.

dvs det er ikke holdningen direkte som dreper, men handlingen(eller mangel på handling) den fører til - altså fravær av vaksinering.

Det sier jo en hel del! God bedring.

Toth tar vaksinene sine, og er frisk og rask uten lykkeønsker.

Det er du som må feste lit til at "god bedring" vil redde deg :)

• Liker 2
Lenke til kommentar

Er det derfor legemiddelindustrien ikke står ansvarlig for bivirkninger eller dødsfall de forårsaker?

Prøv å sannsynliggjør gjennom empiri at det er gunstig å injisere ni sprøyter med vaksine i et barn samtidig, lykke til :)

FHI fraråder rett ut å ta mange sprøyter samtidig for å unngå overdosering av konserveringsmidler som kvikksølv, her slipper vi heldigvis billig unna i Norge.

Påstanden min var kort og enkel - mangel på vaksinering dreper barn(og voksne) - kan du spesifisere din innsigelse til denne påstanden? Du blandet inn så mye annet.

Jeg kan likegodt dokumentere påstanden med en gang, med to enkle eksempler:

Meslinger, beviselig dødelighet: 0,3%

Meslingvaksine, beviselig dødelighet: 0%

Kopper, beviselig dødelighet(da det eksisterte): 20-60%

Koppevaksine, beviselig dødelighet: 0%.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Jeg tenkte på denne setningen her; "Bill Gates er en av de største forkjempere vi har for vaksiner. Han donerer milliarder til vaksinering og sier det rett ut at antivax-holdninger dreper barn."
Og spørsmålet ditt er..?

Deler du hans syn; antivax-holdniger dreper barn?

dvs det er ikke holdningen direkte som dreper, men handlingen(eller mangel på handling) den fører til - altså fravær av vaksinering.

Det sier jo en hel del!  God bedring.

Takk! Jeg har kronisk kreft, håper de finner en vaksine mot det en gang, så vi slipper at flere får det.

Lenke til kommentar

Det sier jo en hel del! God bedring.

Toth tar vaksinene sine, og er frisk og rask uten lykkeønsker.

Det er du som må feste lit til at "god bedring" vil redde deg :)

Toth sier noe annet!  

Jeg ønsker ikke å reddes.

Deler du hans syn; antivax-holdniger dreper barn?

Det sier jo en hel del!  God bedring.

Takk! Jeg har kronisk kreft, håper de finner en vaksine mot det en gang, så vi slipper at flere får det.

Ingen vaksine vil hjelpe, men kanskje dette vil... Gc-MAF :

-

-

-

-

-

-

-

-

-

------------------------------------------------------------------------

vaxinsane : 

Også har du Royal Raymond Rife.  Som ikke burde utelukkes.
Som sagt, God bedring!
Endret av keelling
Lenke til kommentar

Sjekket 5 av linkene, men ingen så ut til å være gjort med onkologer på laget, så takk men nei takk ☺️ setter min lit til de som har 10 års utdanning innen feltet fremfor legmenn som har fått en lysende ide om en urt eller et vitamin. Hvis en av metodene skulle vise seg å fungere vil nok legestanden plukke det opp og forskrive det i ordnede former.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Man får påfyllen i militæret etter grunnskolen. Men om man ikke har vært der, så må du gjøre det selv, det er aldri for seint. Det er ikke akkurat snakk om noe problem i forhold til tidsklemma eller noe, stivkrampe f.eks er vel ca hvert 10. år. Jeg har fyllt ut hele vaksinekortet mitt pga jobben, men alt ligger online - så du kan kikke der. Uansett, bare book en time hos fastlegen din, så får han/hun helsesøsteren til å stikke deg med en haug av vaksiner. Jeg måtte plutselig ta 4 av de på en gang + 3 påfyll (komboer + hepatitt A/B). Alt-i-alt så var det bare 4 sprøyter det var snakk om, null stress :)

Vaksiner i dag er også mye mindre smertefulle enn den gangen jeg tok vaksiner i grunnskolen. Å ta vaksine i dag er bare barnemat. Ingen unnskyldning kompis ;)

Lenke til kommentar

Påstanden min var kort og enkel - mangel på vaksinering dreper barn(og voksne) - kan du spesifisere din innsigelse til denne påstanden? Du blandet inn så mye annet.

Jeg kan likegodt dokumentere påstanden med en gang, med to enkle eksempler:

Meslinger, beviselig dødelighet: 0,3%

Meslingvaksine, beviselig dødelighet: 0%

Kopper, beviselig dødelighet(da det eksisterte): 20-60%

Koppevaksine, beviselig dødelighet: 0%.

I Norge har vi begrenset vaksinering, mange vestlige land vaksinering i mye større grad enn Norge mot mange flere sykdommer - betyr det at Norge dreper barn?

Hensikten med vaksiner er å tjene mest mulig penger, da vil det være fristende for industrien å oppnå dette gjennom å redusere dødelighet men også forårsake kroniske lidelser.

Det er bedre å leve med litt sykdom og plager enn å dø, det blir en vinn-vinn situasjon for både deg og industrien.

Jeg tror kvaliteten på vaksiner kan økes ved å gjøre industrien økonomisk ansvarlig for bivirkninger.

Endret av IntelAmdAti
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...