Selmaka Skrevet 21. august 2017 Del Skrevet 21. august 2017 TRENGER HJELP! Jeg har handlet en del ting på wish. Og idag innså jeg at jeg har skrevet inn feil adresse når jeg bestilte. Eller det vil si, jeg klarte og stokke om på to bokstaver i gatenavnet mitt. Jeg har skrevet inn rett postnummer og postadresse. Men jeg lurer på, har det noe og si at jeg klarte og skrive litt feil? Kan jeg endre på det? (jeg har endret på det i ettertid, men det virker ikke som jeg kan endre det på selve ordren.) Jeg er veldig redd for at tingene ikke kommer fram, da jeg kjøpte ting for ganske mye penger.. Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 21. august 2017 Del Skrevet 21. august 2017 Det skal ikke være noe problem at gatenavnet har trykkfeil. Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 21. august 2017 Del Skrevet 21. august 2017 Så lenge postnummeret er riktig så får du det nok levert.. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 21. august 2017 Del Skrevet 21. august 2017 Med mindre det er en gate som heter akkurat det du skrev, og med akkurat samme navn... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå