3k Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Minnefunksjoner -6 MB internt delt minne for kontakter, tekstmeldinger, multimediemeldinger, ringetoner, bilder, videoklipp, kalendernotater, huskeliste og programmer. -Spor for minnekort til ytterligere brukerminne Dette står på nokias side, dette minne kortet man kan sette i (bytte) er dette det samme som de man bruker i et digitalt kamera? Hvem av de som følger me telefonen kan man bytte, er det bare en av dem, eller? Nei jeg har ikke så veldig peil hehe Er det noen grense på størrelsen på kortet man kan bytte? På forhånd takk Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 MMC standarden er utbredt, så jeg går utifra at det finnes kameraer som støtter det. Jeg tar ikke sjansen på mer enn 128Mb, men finnes sikkert støtte for opptil 512 Lenke til kommentar
magnus85 Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Jeg har 256mb mmc kort på min N6600, fungerer glimrende =) Lenke til kommentar
3k Skrevet 7. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2003 6 MB internt delt minne for kontakter, tekstmeldinger, multimediemeldinger, ringetoner, bilder, videoklipp, kalendernotater, huskeliste og programmer. Er det det som er MMC kortet? Har et 8mb kort fra det gamle digitale kameraet som jeg kan bytte til ^^ hehe. *Sjekke priser på minne kort* Gleder meg til å kjøpe den ass, onsdag - Tha day! Da blir jeg 16, endelig ! Lenke til kommentar
hei_det_er_robin Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 N6600 Har støtte for ihvertfall 512MB. Kameraten min har det, og det funker som diesel i lastebil... Glimrende..! Lenke til kommentar
Tommy Angelo Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Gratulerer med dagen. Bare for ordens skyld det følger med et mmc kort på 32 mb. Det holder fint til vanlig bruk. Har du masse videoer sanger osv trenger du kanskje mer, men ett 8 mb kort fra et gammelt digital kamera er kanskje ikke veeeeldig mye mer hehe. Kjøp deg heller et på 128 mb ca 300-350 kr eller 256mb 700-800 kr. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 hm, da kan jeg legge over T3 og hotel i særklasse da=) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå