Gå til innhold

Minne på N6600

3k

Anbefalte innlegg

Minnefunksjoner

-6 MB internt delt minne for kontakter, tekstmeldinger, multimediemeldinger, ringetoner, bilder, videoklipp, kalendernotater, huskeliste og programmer.

-Spor for minnekort til ytterligere brukerminne

Dette står på nokias side, dette minne kortet man kan sette i (bytte) er dette det samme som de man bruker i et digitalt kamera? Hvem av de som følger me telefonen kan man bytte, er det bare en av dem, eller? :p

Nei jeg har ikke så veldig peil :no: hehe

Er det noen grense på størrelsen på kortet man kan bytte?

På forhånd takk
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

6 MB internt delt minne for kontakter, tekstmeldinger, multimediemeldinger, ringetoner, bilder, videoklipp, kalendernotater, huskeliste og programmer.

Er det det som er MMC kortet? Har et 8mb kort fra det gamle digitale kameraet som jeg kan bytte til ^^ hehe. *Sjekke priser på minne kort* :D Gleder meg til å kjøpe den ass, onsdag - Tha day! Da blir jeg 16, endelig ! :laugh:

Lenke til kommentar

Gratulerer med dagen. Bare for ordens skyld det følger med et mmc kort på 32 mb. Det holder fint til vanlig bruk. Har du masse videoer sanger osv trenger du kanskje mer, men ett 8 mb kort fra et gammelt digital kamera er kanskje ikke veeeeldig mye mer hehe. Kjøp deg heller et på 128 mb ca 300-350 kr eller 256mb 700-800 kr.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...