CombatPsycho Skrevet 21. august 2017 Del Skrevet 21. august 2017 (endret) Hei! Reiser utenlands en liten periode med stor sannsynlighet for mye dødtid, så da har jeg vært innpå tanken av å skaffe meg en ny bærbar-pc for litt gaming. Har tenkt å slå to fluer i en smekk og bruke denne pcn som studiepc til neste år. Her vil jeg muligens også trenge litt ytelse for videoredigering(selv om det hovedsaklig vil bli gjort via proxy editing.) Jeg har sett en del på forskjellige pcer og ønsker dedikert skjermkort, tilstrekkelig med ram og en kraftigere i5/i7. Problemet er at disse ofte ser ganske heavy ut med haugevis med LED-lys og kule detaljer, noe jeg helst vil ha minst av. Vektmessig går 2.5kg fint. Jeg har per nå Dell XPS 15" 9560 som en god kandidat, men synes man betaler mye for merket her. Har også sett på tilsvarende fra multicom, men har ikke stor kjennskap til selskapet eller det de produserer. Tar imot alt av forslag. Er villig til å endre mine ønsker etter god argumentasjon! Endret 21. august 2017 av CombatPsycho Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå