Windoge Skrevet 21. august 2017 Del Skrevet 21. august 2017 Lot gammelbilen stå som innbyttebil hos forhandleren. Intensjonen var å sende over del 2 etter jeg kom til nin hjemby, men klarer ikke å finne den. Kan dette fikses digitalt når bilen er solgt til forhandler? Er det jeg eller forhandler som fikser salgsmelding da? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 21. august 2017 Del Skrevet 21. august 2017 Sjekk her. Nytter ikke det så går du her. Lenke til kommentar
LabWeiler Skrevet 21. august 2017 Del Skrevet 21. august 2017 Er forhandler tilknyttet autoreg kan de gjøre det på nettet direkte til vegvesenet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 21. august 2017 Del Skrevet 21. august 2017 Hvis alt annet svikter, spør forhandleren. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 21. august 2017 Del Skrevet 21. august 2017 (endret) Du logger deg på vegvesenet med bankid, da skal du finne alle motorvogner som står registrert på deg. Så legger du inn salgsmeldingen digitalt, kjøper får melding om dette og gjør sin del. Trenger vel ikke dille med vognkortet i disse dager, med mindre det er noe spesielt når man selger til forhandler som jeg ikke kjenner til. Endret 21. august 2017 av Isbilen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå