Gjest Slettet+981234789 Skrevet 21. august 2017 Del Skrevet 21. august 2017 Hei Noen som har peiling på hvorfor jeg ikke får email av enkelte personer? har ikke på spamfilter eller regler. eneste er junk filter men denne flytter ting bare til en junk mappe. bruker Apple Mail og en icloud email. kan ikke fatte at email bare blir borte i løseluften takker for svar Lenke til kommentar
Bad Dog Skrevet 21. august 2017 Del Skrevet 21. august 2017 Det høres veldig ut som du har klikket på noe filter. Nå bruker ikke jeg icloud eller applemail, men bruker du det bare på telefon eller begge deler? Skjer dette begge plasser? Har du en annen enhet (nettbrett/annen pc) du kan logge innpå og se? Eventuelt avinstallere og installere på nytt. Gjorde et kjapt google søk, jeg er ikke klok på noe Apple sitt i det hele tatt, men håper denne linken gjerne hjelper litt om du ikke allerede har funnet den. https://support.apple.com/en-us/HT204075 Masse lykke til Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 21. august 2017 Del Skrevet 21. august 2017 mailen kommer ikke inn noe sted, det er som den ikke eksisterer, men er sendt fra avsender. skal ikke være noe filter på, og jeg får andre mailer som normalt Lenke til kommentar
NatroN Skrevet 26. august 2017 Del Skrevet 26. august 2017 Skyter i blinde, men er det mulig at sender er "Greylisted" av Apple? Har faktisk opplevd det en gang når jeg jobbet som kundebehandler. Vi hadde hatt trøbbel med en spesifik Epostserver og hadde derfor Greylisted den. Det gikk utover de som brukte den til normale formål dessverre. Igjen, dette er ren gjetning og lite sasnsynlig hvis h*n fint kan sende mail til andre store Epostservere. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 27. august 2017 Del Skrevet 27. august 2017 Fra gmail.com er jo litt rart, litt rart hvis de har gray listed den email egentlig, men kan være noe tull med gmail aner ikke, men er litt nysgjerrig på hvorfor det her skjer, og da kan man jo tenke seg om det er noe mer man går glipp av. Lenke til kommentar
NatroN Skrevet 27. august 2017 Del Skrevet 27. august 2017 (endret) Fra gmail.com er jo litt rart, litt rart hvis de har gray listed den email egentlig, men kan være noe tull med gmail aner ikke, men er litt nysgjerrig på hvorfor det her skjer, og da kan man jo tenke seg om det er noe mer man går glipp av. Ja nei, jeg tør nesten å påstå at det er usansynlig. Gmail er for stort til å bli greylisted. Mitt neste forslag er å prøve å sende mail fra samme server men annen konto (Gmail) og se om feilen gjenskapes da. Hvis ja, kontakt Apple kundeservice. Hvis nei, test å sende mail til andre servere enn Apple. Endret 27. august 2017 av NatroN Lenke til kommentar
nomore Skrevet 27. august 2017 Del Skrevet 27. august 2017 Har avsender ei mappe som heter Utboks(eller lignende) og er denne tom? Bruker avsender GMail-appen på telefonen sin eller nettet, eller har vedkommende ett eget program som e-posten blir sendt fra? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå