Evil-Duck Skrevet 29. august 2017 Del Skrevet 29. august 2017 Kjører Volvo V60 PHVE med en batteripakke på 11,2 kWh. Sommer rundt 130% hver dag da jeg lader på jobben, til og fra jobb er til sammen ca 6 mil. På vinteren ligger jeg ikke lang unna, kanskje 140% men da med hjelp fra en dieselvarmer for å holde varmen i bilen samt innstilt forkondisjonering på bilen hver morgen som gjør at batteriet oppnår driftstemperatur før jeg starter kjøreturen samt coupeen og er varm, dette gjøres via elektriske varmere som henter strømm fra ladekontakten. Veldig greit, men merker jeg igrunnen angrer på jeg ikke gikk til innkjøp av en ren Elbil når jeg først var igang, blir vertfall det neste gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå