cYlo Skrevet 21. august 2017 Del Skrevet 21. august 2017 Sjekka tennpluggen i går og den så sann ut, jeg kan ikke så mye om moped og lurer på hva jeg bør gjøre for å få den skikkelig? Må jeg kjøpe ny tennplugg? Må jeg gi den mer bensin/luft? Lenke til kommentar
cYlo Skrevet 21. august 2017 Forfatter Del Skrevet 21. august 2017 Prøver å legge ved ett bilde... Lenke til kommentar
avo Skrevet 21. august 2017 Del Skrevet 21. august 2017 Den der ser jo grei ut. Ikke ny, men neppe noe som stopper deg heller. Børst den ren med en liten selveste, sjekk at åpning er riktig (eventuelt juster den) og sett pluggen på plass igjen. Eller bare sett den inn og kjør. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 21. august 2017 Del Skrevet 21. august 2017 Bytt den. Den er temmelig slitt. Senterelektroden er veldig avrunda. Lenke til kommentar
OJ Doe Skrevet 22. august 2017 Del Skrevet 22. august 2017 Når pluggen er lysere enn melkesjokolade,trenger du mer bensin i forhold til luft. Når den er mørkere trenger du mer luft. Din ser nesten hvit ut. Du bør kanskje sette i en litt større dyse. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 22. august 2017 Del Skrevet 22. august 2017 (endret) Når pluggen er lysere enn melkesjokolade,trenger du mer bensin i forhold til luft. Når den er mørkere trenger du mer luft. Din ser nesten hvit ut. Du bør kanskje sette i en litt større dyse. Det meste ser ut til å være karbon. Man må se et stykke ned i senter på isolatoren hvor keramikken er ren. Jeg ville bytta, kjørt en stund og så sjekka igjen. Endret 22. august 2017 av sedsberg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå