steinjarle Skrevet 21. august 2017 Del Skrevet 21. august 2017 Tar grep for å matche hovedkonkurrenten Oculus.HTC setter ned prisen på Vive Lenke til kommentar
Sondre K Skrevet 21. august 2017 Del Skrevet 21. august 2017 Blir nok dessverre fortsatt bortimot dobbel pris i forhold til Rift bestilt direkte fra Oculus sin nettbutikk. Vive er nok bedre, men i mine øyne ikke god nok til å forsvare denne prisforskjellen. Lenke til kommentar
T6LA8SYL Skrevet 22. august 2017 Del Skrevet 22. august 2017 Blir nok dessverre fortsatt bortimot dobbel pris i forhold til Rift bestilt direkte fra Oculus sin nettbutikk. Vive er nok bedre, men i mine øyne ikke god nok til å forsvare denne prisforskjellen. Det er så liten forskjell på Vive og Rift at vanlige forbrukere ala mannen i gata ikke vil kunne skille de to opplevelsene... samme skjermen fra Samsung i begge brillene Lenke til kommentar
Greddi Skrevet 22. august 2017 Del Skrevet 22. august 2017 Tja. det er litt forskjell på headsettet. occulus rift har mindre screendoor effekt enn vive, men lider av å ha god rays i mørke scener der lyse farge er i kontrast med mørk bakgrunn. Jeg eier begge settene, å merke at ved konsumering av VR filmer så er Riften best. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå