MariusJS Skrevet 9. mars 2018 Del Skrevet 9. mars 2018 Da har jeg fått brukt min nye S9+. Foreløbig uvant og rart at ikke fingerscanneren er på siden av kameraet ? Begynt å bli vant til det allerede, skjedde kjappere enn forventet! Har også jukset litt med dual sim og microSD allerede 1 Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 9. mars 2018 Del Skrevet 9. mars 2018 (endret) På min LG V20 kan man ha 2 simkort og SD kort uten å måtte mekke til, rart Samsung ikke får til dette. Men uansett takk for tips MariusJS. Endret 9. mars 2018 av Simkin Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 9. mars 2018 Del Skrevet 9. mars 2018 På min LG V20 kan man ha 2 simkort og SD kort uten å måtte mekke til, rart Samsung ikke får til dette. Men uansett takk for tips MariusJS. Tror hovedgrunnen er at i en del andre regioner så selges den i både 64, 128 og 256GB varianter, så da er sd fort ikke nødvendig, også må du vell ha en mye "lengre" slot i telefonen for å få plass til alle 3, akkurat det er jo enklere spesielt på V20, men det burde uansett være mulig. LG har vell samme løsning som Samsung bruker i V30 mener jeg, litt usikker på om modellen som selges i norge har dual sim (V30)? Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 9. mars 2018 Del Skrevet 9. mars 2018 (endret) V30+ er dual sim, men usikker på om den kan ha 2 sim + sd kort. V20 har avtagbart bakdeksel/batteri, så mer plass å boltre seg på der Endret 9. mars 2018 av Simkin Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 9. mars 2018 Del Skrevet 9. mars 2018 Tipper det går med samme "triks" på V30+, ser ut som det er samme sim-slot design Lenke til kommentar
Strandball Skrevet 9. mars 2018 Del Skrevet 9. mars 2018 Superfornøyd med telefonen! Helt gigantisk oppdatering fra S6 Er det flere enn meg som ikke får opp keyboard-knappen fra notification status bar når man skriver tekst? Jeg savner muligheten til å bytte keyboard derfra (bruker 1Password og trenger å velge den manuelt en gang i blant). Lenke til kommentar
JFM Skrevet 10. mars 2018 Del Skrevet 10. mars 2018 Håper det snart kommer metoder for root. Savner skikkelig adblock og muligheten for å fjerne system apper. Fikk root til S8 ca en uke etter lansering, så her er det bare å håpe Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 10. mars 2018 Del Skrevet 10. mars 2018 Er det limit på 4k60fps video ? Lenke til kommentar
Merko Skrevet 10. mars 2018 Del Skrevet 10. mars 2018 Så fikk Samsung S9+ i går. Vurderer om jeg skal levere den tilbake. Synes mulig den er hakket for stor. Har en strøken S8 fra før av, så tror det kanskje er litt bortkastet med S9+ som ikke er så voldsom mye bedre 1 Lenke til kommentar
JFM Skrevet 10. mars 2018 Del Skrevet 10. mars 2018 Størrelse er tilvenning. Husker jeg syntes at både S7 og S8 var for stor i starten. De siste ukene har jeg brukt en S5. Og i går fikk jeg S9+. Merker allerede at det går fint med S9+ på 6,2 tommer. Etter litt tilvenning vil man neppe ha en mindre telefon Lenke til kommentar
Merko Skrevet 10. mars 2018 Del Skrevet 10. mars 2018 Ja, det står mest på pengene. 10k for en minimal oppgradering er litt mye Kan evt se mot sommeren når de droppes i pris. 1 Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 10. mars 2018 Del Skrevet 10. mars 2018 Ja, det står mest på pengene. 10k for en minimal oppgradering er litt mye Kan evt se mot sommeren når de droppes i pris. At S9 er en minimal oppgradering fra S8 er allmennkjent for alle som har lest en eneste omtale. Skulle ønske jeg hadde så mye penger at jeg var villig til å betale så mye for en litt bedre lyd -og kameraopplevelse. Lenke til kommentar
JFM Skrevet 10. mars 2018 Del Skrevet 10. mars 2018 Et veldig godt kamera har aldri vært noe must for meg. Men må si jeg er imponert over kamera på S9+ Slenger med et bilde jeg tok av dattra mi Lenke til kommentar
Merko Skrevet 10. mars 2018 Del Skrevet 10. mars 2018 Et veldig godt kamera har aldri vært noe must for meg. Men må si jeg er imponert over kamera på S9+ Slenger med et bilde jeg tok av dattra mi Bra bilde, men jeg tror samtlige nyere telefoner i dag tar slike bilder. Er vel helst i mørket S9+ kameraet skiller seg litt bedre ut 1 Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 10. mars 2018 Del Skrevet 10. mars 2018 Ja, det står mest på pengene. 10k for en minimal oppgradering er litt mye Kan evt se mot sommeren når de droppes i pris. At S9 er en minimal oppgradering fra S8 er allmennkjent for alle som har lest en eneste omtale. Skulle ønske jeg hadde så mye penger at jeg var villig til å betale så mye for en litt bedre lyd -og kameraopplevelse. Har nevnt det tidligere, men hele grunnen til at jeg oppdaterte fra S8+ til S9+ var egentlig på grunn av dual sim, men helt greit med nesten 100% increase i CPU power også da Kan se poenget ditt om at det for mange ikke er ett poeng i å oppgradere, men å koke forskjellene ned til det du skrev blir bare direkte feil. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 10. mars 2018 Del Skrevet 10. mars 2018 Ja, det står mest på pengene. 10k for en minimal oppgradering er litt mye Kan evt se mot sommeren når de droppes i pris. At S9 er en minimal oppgradering fra S8 er allmennkjent for alle som har lest en eneste omtale. Skulle ønske jeg hadde så mye penger at jeg var villig til å betale så mye for en litt bedre lyd -og kameraopplevelse. Har nevnt det tidligere, men hele grunnen til at jeg oppdaterte fra S8+ til S9+ var egentlig på grunn av dual sim, men helt greit med nesten 100% increase i CPU power også da Kan se poenget ditt om at det for mange ikke er ett poeng i å oppgradere, men å koke forskjellene ned til det du skrev blir bare direkte feil. Hvor har du fra at det er 100% increase i cpu? Det jeg har fått med meg så har prosessoren i S9 ca 20% bedre ytelse enn S8. Dual SIM ser jeg ikke poenget med. Noe spesielt du bruker det til siden du må ha det? Har både S8 og S9+ forran meg. merker igrunnen ingenting forskjell mtp hastighet. At S9+ scorer høyrere på papiret spiller forsåvidt ingen rolle Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 10. mars 2018 Del Skrevet 10. mars 2018 Bruker ett SIM til data og ett SIM til sms og ringing, vi blir jo flådd på datamengden på abo, mens man får billig abonnement til "mobilt bredbånd" Note 8 S9+ Lenke til kommentar
Merko Skrevet 10. mars 2018 Del Skrevet 10. mars 2018 Hehe. har 50gb (96gb nå med datarollover) på mitt abb, så det er ingen issues for meg enda hvertfall Lenke til kommentar
Randeboy Skrevet 10. mars 2018 Del Skrevet 10. mars 2018 (endret) Her har vi vel Samsung sin egen brikke og ikke snapdragon? Ser i tester at Snapdragon er vesentlig raskere i mange tilfeller. Endret 10. mars 2018 av Randeboy Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 10. mars 2018 Del Skrevet 10. mars 2018 Her har vi vel Samsung sin egen brikke og ikke snapdragon? Ser i tester at Snapdragon er vesentlig raskere i mange tilfeller. Jepp, exynos her til lands, hvor ser du det, såvidt jeg har sett skal da Exynos chippen være kjappere? Hehe. har 50gb (96gb nå med datarollover) på mitt abb, så det er ingen issues for meg enda hvertfall Drar fort mer enn det på en grei måned 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå