T2000 Skrevet 14. november 2019 Del Skrevet 14. november 2019 MariusJS skrev (11 minutter siden): prøvd factory reset? Ikke ennå, men ender nok med det hvis jeg ikke finner en annen løsning. Lenke til kommentar
MrMastodon Skrevet 28. januar 2020 Del Skrevet 28. januar 2020 Der var utrullingen av Android 10 i gang i Europa, krysser fingrene for at det ikke er lenge til Norge får oppdateringen! Lenke til kommentar
Mastiff Skrevet 28. januar 2020 Del Skrevet 28. januar 2020 Samsungs versjon av en tidlig aprilspøk? Det er bare en uke siden de påsto at det ikke ville komme før i mars... Og pang så kommer det! Lenke til kommentar
MrMastodon Skrevet 29. januar 2020 Del Skrevet 29. januar 2020 (endret) Slapp av, det blir sikkert april før vi får noe offisielt i Norge ? Endret 29. januar 2020 av MrMastodon Et ord Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 29. januar 2020 Del Skrevet 29. januar 2020 Tok ca 2 uker fra de første fikk til Norden fikk på Note 9 Lenke til kommentar
Mastiff Skrevet 29. januar 2020 Del Skrevet 29. januar 2020 @MrMastodon Det hadde ikke forbauset meg veldig. ? @MariusJSKrysser fingrene, da. Jeg skal ha nordisk versjon, ikke norsk. Så slipper jeg å avinstallere VG, Pent og annen norsk bloatware. Lenke til kommentar
traktordekk Skrevet 5. februar 2020 Del Skrevet 5. februar 2020 Fikk akkurat lasta ned Android 10 nå for S9+(NEE). Lenke til kommentar
thorkenneth Skrevet 5. februar 2020 Del Skrevet 5. februar 2020 Laster ned på S9 og nå Lenke til kommentar
Mastiff Skrevet 6. februar 2020 Del Skrevet 6. februar 2020 Den er kommet på Sammobile også, men jeg venter til det kommer en fungerende root, det virker ikke som om det er klart ennå. Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 25. april 2020 Del Skrevet 25. april 2020 (endret) Jeg sliter litt med lagging om dagene. Kjører de innebygde verktøyene for systemoptimalisering men får bare tilbakemeldingene "alt er tipptopp her". Som regel er det Chrome som tryner, men noen ganger andre apper også (Twitter, Facebook, Spotify). I chrome lurer jeg på om det er reklame som gjør at det stopper, noen websider er kronisk ubrukelige og andre er helt fine. Kanskje noe script eller ads som gjør det. Men ellers virker det nesten som telefonen går tom for minne eller noe. Burde jo ikke være noe stress det? Jeg har ikke masse som kjører i bakgrunnen, ikke som jeg vet om hvertfall. Har kjørt en scan med malwarebytes uten at den fant noe. Men hvertfall, jeg poster her først og fremst for å høre om andre har liknende problemer eller om det er bare min telefon. Evt noe jeg kan gjøre for å fikse opp i Chrome? Det er jo systemapp så det er ikke bare å avinstallere heller. Er det bare tilbakestilling som gjelder? Vil gjerne slippe det.. Tar sånn tid å sette opp alt igjen. Edit: oppdaget at Chrome hadde 10 GB cache, så jeg prøver å slette den.. Endret 25. april 2020 av :utakt Lenke til kommentar
mandela Skrevet 25. april 2020 Del Skrevet 25. april 2020 Chrome har tidligere skapt frys på Android telefoner uavhengig av produsent. Nå i det siste har jeg selv opplevd og hørt om liknende problem på ulike Android telefoner, så kanskje det er systemproblem: https://mobilesyrup.com/2020/04/20/android-issue-bug-freezes-ui-pixel-oneplus-xiaomi/ Lenke til kommentar
bbios Skrevet 23. juni 2020 Del Skrevet 23. juni 2020 Har en s9 med one ui-1 android 9 anbefales det oppdatering til One UI-2 med android 10? Lenke til kommentar
mandela Skrevet 23. juni 2020 Del Skrevet 23. juni 2020 (endret) Hva er grunnen til at telefonen er på Android 9? One UI 2.1 oppgradering er rett rundt hjørnet forresten, med noen ekstra kameramoduser blant annet. Endret 23. juni 2020 av mandela Lenke til kommentar
bbios Skrevet 23. juni 2020 Del Skrevet 23. juni 2020 mandela skrev (3 minutter siden): Hva er grunnen til at telefonen er på Android 9? One UI 2.1 oppgradering er rett rundt hjørnet forresten, med noen ekstra kameramoduser blant annet. Ingen spesiell grunn , bare ik vært brukt på flere måneder.. alltid litt usikker om oppdateringer, om d ting blir altfor treg med nyere android Lenke til kommentar
mandela Skrevet 23. juni 2020 Del Skrevet 23. juni 2020 OK, vil anbefale å ha nyeste versjon installert, både for sikkerhetens og stabilitetens skyld. Ingenting å utsette på hastigheten for min del, veldig snappy telefon med nyeste programvaren. Lenke til kommentar
bbios Skrevet 23. juni 2020 Del Skrevet 23. juni 2020 mandela skrev (51 minutter siden): OK, vil anbefale å ha nyeste versjon installert, både for sikkerhetens og stabilitetens skyld. Ingenting å utsette på hastigheten for min del, veldig snappy telefon med nyeste programvaren. Ok, da får jeg prøve på det, takker Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 23. juni 2020 Del Skrevet 23. juni 2020 Hva kan jeg få solgt en pent brukt S9 for? Komplett boks + kvittering. Ca 1,5år gammel. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 24. juni 2020 Del Skrevet 24. juni 2020 RickyG skrev (3 timer siden): Hva kan jeg få solgt en pent brukt S9 for? Komplett boks + kvittering. Ca 1,5år gammel. Ser du på finn så finner du ca pris på hva de går for Lenke til kommentar
mandela Skrevet 26. juni 2020 Del Skrevet 26. juni 2020 mandela skrev (På 23.6.2020 den 19.18): Hva er grunnen til at telefonen er på Android 9? One UI 2.1 oppgradering er rett rundt hjørnet forresten, med noen ekstra kameramoduser blant annet. "One UI 2.1" oppgradering ute, regner med at det er den siste store oppdateringen for denne telefonen, siden den antakeligvis ikke får Android 11. https://doc.samsungmobile.com/SM-G960F/NEE/doc.html Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 28. juni 2020 Del Skrevet 28. juni 2020 mandela skrev (På 26.6.2020 den 19.51): "One UI 2.1" oppgradering ute, regner med at det er den siste store oppdateringen for denne telefonen, siden den antakeligvis ikke får Android 11. https://doc.samsungmobile.com/SM-G960F/NEE/doc.html La inn denne i går. Det kom inn en ny kameramodus; "ett opptak", den gleder jeg meg litt til å teste. Kameraet både filmer og tar en rekke bilder på kort tid, så kan du se gjennom en liten "collage" etterpå og ta vare på det du vil. Med små unger er det ikke alltid like lett å fange det øyeblikket, kanskje det blir lettere nå. Ellers kom det inn noe tjafs med deling av lyd over Bluetooth og en masse "Artificial Reality" emoji greier. Ikke akkurat noe jeg bryr meg om, men men.. ? Men da er oppdateringene stort sett slutt for S9? Bare sikkerhetspatcher å se frem til fremover? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå