MariusJS Skrevet 12. mars 2019 Del Skrevet 12. mars 2019 Interessant å se forskjellene, hos Gjensidige måtte man betale før telefonen ble levert inn Lenke til kommentar
Mastiff Skrevet 14. mars 2019 Del Skrevet 14. mars 2019 Ja vel, da. Iblant kan det være greit med skjermbeskytter. Men sånne tilfeller hører nok til sjeldenhetene: https://www.vg.no/nyheter/utenriks/i/G1onMQ/politiet-mann-stoppet-pil-med-mobiltelefonen Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 14. mars 2019 Del Skrevet 14. mars 2019 Mobil er på vei tilbake til meg igjen, så blir som ny telefon nå. " Arbeidsbeskrivelse har Byttet display,ladekontakt, batteri og rework kitt. Kalibrert LCD panel. I tillegg til ovennevnte har vi oppgradert telefonen til til siste Android versjon for denne modellen. Slutt testet etter Samsung sine spesifikasjoner." Lenke til kommentar
Vapo Skrevet 20. mars 2019 Del Skrevet 20. mars 2019 Står en del om oppdateringen her. https://www.sammobile.com/2019/03/18/galaxy-s9-march-update-brings-galaxy-s10-selfie-feature/ Lenke til kommentar
Mastiff Skrevet 20. mars 2019 Del Skrevet 20. mars 2019 "Improved stability for Wifi". Det kan trenges, ja... Da blir det vel en ny runde med sikkerhetskopi med Titanium Backup, oppgradering, rooting og tilbakeføring med Titanium i helga. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 20. mars 2019 Del Skrevet 20. mars 2019 Noen som har oppdatert og kan fortelle at bluetooth fortsatt fungerer fint? Lenke til kommentar
mandela Skrevet 20. mars 2019 Del Skrevet 20. mars 2019 Jeg har brukt Bluetooth-hodetelefoner med denne oppdateringen, har du problemer? Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 20. mars 2019 Del Skrevet 20. mars 2019 Jeg har brukt Bluetooth-hodetelefoner med denne oppdateringen, har du problemer? Nei, eller ikke enda hvertfall. Vet bare at Bluetooth fungerte dårlig etter Pie oppdateringen, men så kom februar patchen og fikset det her, og har i ettertid blitt en smule skeptisk til å oppgradere, spesielt når alt fungerer bra, hehe. Lenke til kommentar
covah Skrevet 21. mars 2019 Del Skrevet 21. mars 2019 Nei, eller ikke enda hvertfall. Vet bare at Bluetooth fungerte dårlig etter Pie oppdateringen, men så kom februar patchen og fikset det her, og har i ettertid blitt en smule skeptisk til å oppgradere, spesielt når alt fungerer bra, hehe. Jeg bruker min S9+ daglig med Bluetooth, og har ikke merket noe til bluetooth problemer, hverken etter denne oppdateringen, februar-patchen eller den første Pie utgaven. Pendler ca 1 time hver vei til jobb, og har på Bose QC35 hele veien. Lenke til kommentar
Mastiff Skrevet 22. mars 2019 Del Skrevet 22. mars 2019 Det store problemet for meg med BT var at den glemte paringene. Det viste seg å være en feil på en Magisk-modul, og nedlasting av den fikset det. covah, du har min fulle sympati. Min pendling består av å gå fra badet til hjemmekontoret... Men har du aldri problemer med BT hvis mobilen ligger feil plassert? Jeg bruker et sett QC30 propper med "klave". Når jeg bruker propper, er det fordi jeg jobber med noe som støyer, og øretelefoner funker dårlig til å sperre ute lyden av sag og hammer, eller hva det nå er jeg driver med, så da er det enten dem eller Jabra T65 og så hørselvern utenpå det igjen. Problemet er at hvis mobilen ligger i feil lomme, og jeg vrir kroppen, så den kommer "mellom" mobilen og mottakeren i klaven, så blir det dropouts. Har du noe sånt? Det latterlige er at jeg kan legge den på bordet og være iallfall fem meter unna, kanskje ti, uten å få dropouts! Lenke til kommentar
covah Skrevet 22. mars 2019 Del Skrevet 22. mars 2019 Nei, har ikke opplevd dropouts i det hele tatt. Om mobilen ligger i lomma, på bordet eller om jeg sitter på den spiller ingen rolle. Den har heller ikke glemt parringen, hverken mot QC35 eller det gamle Jabra handsfree-settet jeg har i bilen. Lenke til kommentar
Mastiff Skrevet 23. mars 2019 Del Skrevet 23. mars 2019 Da er det nok forskjell på QC35 og QC30, for det er ganske mange som klager på det med 30. Og hvis du ikke har rootet, så ville du ikke opplevd å glemme paringer, det var en bug i implementeringen av Magisk i kernelen. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 24. mars 2019 Del Skrevet 24. mars 2019 Første bildet er fra kamera appen på galaxy s9+, det andre bildet er fra snapchat. Noen som vet hvordan jeg kan få mer "vidvinkel" på snapchat slik at jeg faktisk får med meg motivene ? Lenke til kommentar
Mastiff Skrevet 24. mars 2019 Del Skrevet 24. mars 2019 Huff, disse folkene som ikke kan lage et avansert gourmetmåltid uten å dele det med alle de kjenner... 3 Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 24. mars 2019 Del Skrevet 24. mars 2019 Den var velbrukt den stekepanna iaf! Man kan ikke bytte kamera i selve appen, men du kan jo ta bilde først og "share" bildet til snap? Lenke til kommentar
IskaldCola Skrevet 25. mars 2019 Del Skrevet 25. mars 2019 Noen flere som sliter med at selfiekamera på snapchat er så zoomet inn at det nesten er håpløst å ta fornuftige bilder? Stor forskjell på snap og begge selfiemodusene i kameraappen. Tror det ble sånn etter siste systemoppdatering fra Samsung for en ukes tid siden. Har en S9 Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 4. april 2019 Del Skrevet 4. april 2019 Opplevde en feil med frontkameraet på S9 tidligere i dag; bildene ble bare elektronisk støy, i mangel på bedre forklaring. Det liknet mest på abstrakt kunst, det var bare streker i diverse farger. Fullstendig umulig å se hva det var bilde av. Det varte noen minutter og påvirket alle bilder jeg tok, før det plutselig rettet seg igjen. Kjent problem? Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 13. april 2019 Del Skrevet 13. april 2019 Når feilen skjer så blir bildene slik. Så funker det plutselig igjen, det virker litt tilfeldig hele greia. Men åpenbart at noe er feil! Lenke til kommentar
Mastiff Skrevet 18. april 2019 Del Skrevet 18. april 2019 :utakt, du har ikke tilfeldigvis aktivert en "abstrakt kunst" funksjon? Er det noen som vet når april-oppdateringen kommer? Jeg har et par ting jeg vil se om er blitt bedre på de to månedene som er gått siden sist jeg gadd å ta full Titanium-backup, oppdatere og tilbakeføre backupen. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå