Mastiff Skrevet 15. januar 2019 Del Skrevet 15. januar 2019 Da må jeg vel vente litt til, antar jeg. Jeg har rootet mobilen, og da funker ikke OTA. Men jeg regner med at Sammobile vil ha den i løpet av en dag eller to. Lenke til kommentar
larax62 Skrevet 15. januar 2019 Del Skrevet 15. januar 2019 Da fikk jeg oppgradering til Android Pie Her også...S9+ Lenke til kommentar
Mastiff Skrevet 15. januar 2019 Del Skrevet 15. januar 2019 Da må jeg vel vente litt til, antar jeg. Jeg har rootet mobilen, og da funker ikke OTA. Men jeg regner med at Sammobile vil ha den i løpet av en dag eller to. Rettelse: En time eller to... Men er det noen som har fått Telenor-versjonen av denne? Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 15. januar 2019 Del Skrevet 15. januar 2019 Endelig. Har ventet meg halvt ihjel. Elsker nye oppdateringer ? Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 15. januar 2019 Del Skrevet 15. januar 2019 Spennende. Klok av skade venter jeg med å oppgradere, lar heller dere andre utålmodige sjeler være prøvekaniner og rapportere om bugs. Lenke til kommentar
Mastiff Skrevet 15. januar 2019 Del Skrevet 15. januar 2019 Spennende. Klok av skade venter jeg med å oppgradere, lar heller dere andre utålmodige sjeler være prøvekaniner og rapportere om bugs. Så lang tid som det har gått siden de kom til andre områder, tror jeg ikke det er noen stor fare. Lenke til kommentar
MrMidget Skrevet 15. januar 2019 Del Skrevet 15. januar 2019 Jeg også har fått oppdateringen..driver å laster ned nå S9+ kjøpt direkte fra Telia Lenke til kommentar
thorkenneth Skrevet 15. januar 2019 Del Skrevet 15. januar 2019 Twitter-appen krasjer hos meg hver gang jeg prøver å åpne den etter oppdatering. PRøvd å reinstallere og restarte, men hjelepr ikke.. Lenke til kommentar
Mastiff Skrevet 15. januar 2019 Del Skrevet 15. januar 2019 Twitter-appen krasjer hos meg hver gang jeg prøver å åpne den etter oppdatering. PRøvd å reinstallere og restarte, men hjelepr ikke.. Det skyldes at Pie har lagt inn et pisspreikfilter som ikke fantes i Oreo. Lenke til kommentar
thorkenneth Skrevet 15. januar 2019 Del Skrevet 15. januar 2019 Det skyldes at Pie har lagt inn et pisspreikfilter som ikke fantes i Oreo. Haha Lenke til kommentar
MrMidget Skrevet 15. januar 2019 Del Skrevet 15. januar 2019 Twitter-appen krasjer hos meg hver gang jeg prøver å åpne den etter oppdatering. PRøvd å reinstallere og restarte, men hjelepr ikke.. Twitter fungerer fint på min s9+ etter oppdatering. Det jeg ser er at all informasjon er skjult på låskjermen.. Tidligere om jeg fikk snapp så kunne jeg se hvem det var kommet av..nå ser jeg kun symbolet til snap, men ingen informasjon om hvem som har sendt.. Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 15. januar 2019 Del Skrevet 15. januar 2019 Rettelse: En time eller to... Men er det noen som har fått Telenor-versjonen av denne? Tvilsomt, da må du nok vente en måned eller to. Ville uansett benyttet muligheten til å flashe NEE Twitter-appen krasjer hos meg hver gang jeg prøver å åpne den etter oppdatering. PRøvd å reinstallere og restarte, men hjelepr ikke.. Prøvd factory reset? Lenke til kommentar
Mastiff Skrevet 15. januar 2019 Del Skrevet 15. januar 2019 (endret) Tvilsomt, da må du nok vente en måned eller to. Hvorfor tror du det? Når jeg sammenligner disse to: https://www.sammobile.com/firmwares/galaxy-s9/SM-G960F/NEE/ https://www.sammobile.com/firmwares/galaxy-s9/SM-G960F/TEN/ Så er det som regel én dag mellom nordisk og Telenor, noen ganger i Telenors favør, andre ganger i nordisk favør. Er det noe spesielt med store oppdateringer? Edit: En av de tidligere er det riktignok en ukes forskjell på. Endret 15. januar 2019 av Mastiff Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 15. januar 2019 Del Skrevet 15. januar 2019 (endret) Rettelse: En time eller to... Men er det noen som har fått Telenor-versjonen av denne? Telenor (TEN) er jo enda på Oktober security patch, har kommet 2 oppdateringer etter dette på NEE. Håper Telenor snart slutter med sitt eget firmware piss, da de ikke klarer å komme ut med oppdateringer. Flasha min S8+ til NEE, men når jeg kjøpte S9+ så var det ikke kommet ut noe NEE firmware på sammobile enda, så det har bare blitt til at jeg har kjørt TEN. Android P på Telenor, vil tippe om 2-3 måneder eller mer. Endret 15. januar 2019 av Simkin 1 Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 15. januar 2019 Del Skrevet 15. januar 2019 Hvorfor tror du det? Når jeg sammenligner disse to: https://www.sammobile.com/firmwares/galaxy-s9/SM-G960F/NEE/ https://www.sammobile.com/firmwares/galaxy-s9/SM-G960F/TEN/ Så er det som regel én dag mellom nordisk og Telenor, noen ganger i Telenors favør, andre ganger i nordisk favør. Er det noe spesielt med store oppdateringer? Edit: En av de tidligere er det riktignok en ukes forskjell på. TEN mangler jo store mengder oppdateringer? NEE har 2 oppdateringer etter siste TEN har (før PIE) Lenke til kommentar
Mastiff Skrevet 15. januar 2019 Del Skrevet 15. januar 2019 Jepp, de tar bare noen få av oppdateringene. Men de oppdateringene de tar, er det jo ikke mye avstand mellom. Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 15. januar 2019 Del Skrevet 15. januar 2019 (endret) Så hva faen er det Telenor egentlig driver med? Endret 15. januar 2019 av Simkin Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 15. januar 2019 Del Skrevet 15. januar 2019 Håper Telenor snart slutter med sitt eget firmware piss, da de ikke klarer å komme ut med oppdateringer. Flasha min S8+ til NEE, men når jeg kjøpte S9+ så var det ikke kommet ut noe NEE firmware på sammobile enda, så det har bare blitt til at jeg har kjørt TEN. Android P på Telenor, vil tippe om 2-3 måneder eller mer. Gjorde det samme da jeg hadde S9+, har Note 9 nå, den kommer bare med NEE, finnes ikke TEN versjon, så det er jo håp for at de har droppet hele greia Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 15. januar 2019 Del Skrevet 15. januar 2019 Så hva faen er det Telenor egentlig driver med? Tidligere fikk de heftig betalt fra blant annet VG for å inkludere apper som var umulig å avinstallere. Lenke til kommentar
Mastiff Skrevet 15. januar 2019 Del Skrevet 15. januar 2019 Kanskje de er for vanlige folk, ikke mobilnerder? De som ikke oppdaterer så ofte, vet du. Selv er jeg "mobilnerd på vannvogna" etter en del år med utallige custom ROM. Nå oppdaterer jeg som regel bare på de store versjonene, jeg gidder aldri ta sikkerhetsoppdateringene. Den dagen jeg har noe på mobilen som det ville bekymre meg om ble spredd (deriblant passord - jeg bruker kun pc på sider der jeg må ha passord, og jeg bruker aldri sosiale medier), fortjener jeg at det blir stjålet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå