MariusJS Skrevet 28. februar 2018 Del Skrevet 28. februar 2018 Har forhåndsbestilt S9+ selv om jeg har en S8+ nå, hovedsakelig kun pga Dual-SIM, noe som det ser ut til at de fleste ikke har fått med seg at den har Lenke til kommentar
akira7 Skrevet 28. februar 2018 Del Skrevet 28. februar 2018 Epost fra Elkjøp sendt 18:01, "Vi takker for din bestilling hos Elkjøp!Produktet/produktene dine sendes fra vårt lager i dag." Har ikke bestilt noe fra Elkjøp i det siste utenom S9 :hmm: 2 Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 28. februar 2018 Del Skrevet 28. februar 2018 Har folk kjøpt seg noe cover? Bestilte dette selv, gleder meg til å se om det lever opp til forventningene; Lenke til kommentar
prestidalen Skrevet 1. mars 2018 Del Skrevet 1. mars 2018 Bestilt fra komplett håper eg får den 8 mars Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 1. mars 2018 Del Skrevet 1. mars 2018 Bestilt fra komplett håper eg får den 8 marsRelease dato hos komplett står 16. Lenke til kommentar
prestidalen Skrevet 1. mars 2018 Del Skrevet 1. mars 2018 Bestilt fra komplett håper eg får den 8 marsRelease dato hos komplett står 16. Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 1. mars 2018 Del Skrevet 1. mars 2018 Står ikke hvor mange de sender ut den 8. Lenke til kommentar
Magnetar Skrevet 1. mars 2018 Del Skrevet 1. mars 2018 S9+ fikk en score på 99 hos DXOMARK: https://www.dxomark.com/samsung-galaxy-s9-plus-review-premium-specs-top-end-performance/ Lenke til kommentar
prestidalen Skrevet 1. mars 2018 Del Skrevet 1. mars 2018 Så langt lageret rekker står det Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 1. mars 2018 Del Skrevet 1. mars 2018 Såvidt jeg ser så står det "20+" på lager, det kan være 2000 og det kan være 21 Lenke til kommentar
-Night- Skrevet 1. mars 2018 Del Skrevet 1. mars 2018 Lit på gjerdet når det kommer til denne, for meg virker det som innovasjonen har stagnert litt på mobilfronten, lite må ha nytt og kun små justeringer :/ Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 1. mars 2018 Del Skrevet 1. mars 2018 (endret) Jeg har en godt brukt S7 edge. Så S9+ er bestilt Endret 1. mars 2018 av Tåkelys Lenke til kommentar
spetter Skrevet 1. mars 2018 Del Skrevet 1. mars 2018 (endret) Lurer på "oppgradere fra S6" Lønner seg ikke å reparere den da glasset på kamera bak er knust samt at touchknappen foran er slarkete og må av og til trykke opptil flere ganger for at knappen skal reagere. Regner med disse 2 feilene gjør reperasjonsprisen veldig dyr. Hadde det kun vært en av delene hadde jeg repearert den. Slarkete i den forstand at knappen er som en huske og beveger seg opp og på sidene. Stort problem for fler ? Endret 1. mars 2018 av spetter Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 1. mars 2018 Del Skrevet 1. mars 2018 Lit på gjerdet når det kommer til denne, for meg virker det som innovasjonen har stagnert litt på mobilfronten, lite må ha nytt og kun små justeringer :/ Enig. Den har et forbedret kamera, men S8 har allerede et bra kamera. Resten virker som programvareoppdateringer. Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 1. mars 2018 Del Skrevet 1. mars 2018 Lurer på "oppgradere fra S6" Lønner seg ikke å reparere den da glasset på kamera bak er knust samt at touchknappen foran er slarkete og må av og til trykke opptil flere ganger for at knappen skal reagere. Regner med disse 2 feilene gjør reperasjonsprisen veldig dyr. Hadde det kun vært en av delene hadde jeg repearert den. Slarkete i den forstand at knappen er som en huske og beveger seg opp og på sidene. Stort problem for fler ? Har hørt om problemet flere ganger før, har du prøvd factory reset og cache wipe? Lenke til kommentar
spetter Skrevet 1. mars 2018 Del Skrevet 1. mars 2018 Lurer på "oppgradere fra S6" Lønner seg ikke å reparere den da glasset på kamera bak er knust samt at touchknappen foran er slarkete og må av og til trykke opptil flere ganger for at knappen skal reagere. Regner med disse 2 feilene gjør reperasjonsprisen veldig dyr. Hadde det kun vært en av delene hadde jeg repearert den. Slarkete i den forstand at knappen er som en huske og beveger seg opp og på sidene. Stort problem for fler ? Har hørt om problemet flere ganger før, har du prøvd factory reset og cache wipe? Ikke denne gangen. Forrige det skjedde med knappen, mobilen inn til reperasjon via min forrige jobb. Da ble knappen fastere, men fortsatt litt som en "huske" og knappen reagerte da som normalt. Men, i det siste har knappen blitt like slarkete igjen som før denne reperasjonen (er ei god stund siden). Kan prøve en factory reset etterhvert og se om det hjejlper for denne gang. Hvis ikke blir det trolig ny mobil Lenke til kommentar
cirka Skrevet 1. mars 2018 Del Skrevet 1. mars 2018 Lit på gjerdet når det kommer til denne, for meg virker det som innovasjonen har stagnert litt på mobilfronten, lite må ha nytt og kun små justeringer :/ Helt enig. Virker sånn... Og da min S6 faktisk har et bra kamera og fungerer veldig bra, så beholder jeg vel den. Alternativet er vel S8, som etter at S9 er i salg sikkert fåes til halve prisen, kanskje under. Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 1. mars 2018 Del Skrevet 1. mars 2018 (endret) Er det kun komplett som sender ut S9/S9+ fra 8 mars? Endret 1. mars 2018 av Simkin Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 1. mars 2018 Del Skrevet 1. mars 2018 Er det kun komplett som sender ut S9/S9+ fra 8 mars? Tror bare det er komplett som har sagt at de gjør det iaf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå