MobilNerd Skrevet 14. oktober 2018 Del Skrevet 14. oktober 2018 S9 med IconX til 5990,- må vel være en god deal? Lenke til kommentar
spetter Skrevet 22. oktober 2018 Del Skrevet 22. oktober 2018 S9 med IconX til 5990,- må vel være en god deal? S9+ med iconX til 6990,- er vell også en grei deal Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 22. oktober 2018 Del Skrevet 22. oktober 2018 S9+ med iconX til 6990,- er vell også en grei deal Hadde lett gitt 1000kr mer for s9+ over s9 Lenke til kommentar
mandodiao Skrevet 25. oktober 2018 Del Skrevet 25. oktober 2018 Ser Power reklamerer med Dnb tilbud 20% På samsung tlf. må man da skrive abonnement-avtale for å få tilbudet Samtidig står det i kundeavisen at man får med Gear S3 på kjøpet ved kjøp av s9/s9+ sammen med valgfritt abonnement Og som dere skrive får man med IconX Høres ut som en god deal det også Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 27. oktober 2018 Del Skrevet 27. oktober 2018 Jeg må bare gjenta min vanlige kommentar: Hvorfor skal man bruke skjermbeskytter på nye mobiler? For noen år siden var det et poeng, og for 10-15 år siden var det nødvendig, ellers herpet pennen skjermen helt (Windows Mobile), men nå skal det mye til før det blir riper. Min forrige Sony Xperia X Performance hadde jeg i to år med aktivt bruk (mye fisking, snekring osv.), og jeg fikk ingenting som plaget meg. Så lenge man ikke går med mobilen i samme lomme som nøklene eller slipper den ned på noe med skjermen først (som heller ikke er noe problem hvis man har et av de tynne silikonskinnene på den), får man ikke problemer med det.Nyere mobiler har mykere skjerm en de for 2 år siden så de får lettere riper men tåler mer støt er min erfaring Lenke til kommentar
Merko Skrevet 27. oktober 2018 Del Skrevet 27. oktober 2018 Nyere mobiler har mykere skjerm en de for 2 år siden så de får lettere riper men tåler mer støt er min erfaring Det er vel ikke akkurat riktig. Nyere skjermer blir stadig enda mer sikrer mot riper (spesielt Gorilla Glass som de fleste mobiler bruker). Lenke til kommentar
BerntOK Skrevet 28. oktober 2018 Del Skrevet 28. oktober 2018 (endret) Så gjennom tråden her og jammen har ikke jeg sett det før, trodde det kun gjaldt når du kjøpte telefon hos operatør, men jeg fikk nettopp bestilt meg noen gratis IconX. Ser at kampanje slutter 11. november. https://my-samsung.com/no/mysamsung/offers/#/7CZAHG8BVKXE5/ Jeg er meget fornøyd med min S9+. Har forøvrig custom rom, recovery, kernel og root, da jeg hater Samsung bloatware og dupliserte apper. Pixel 2 XL har jeg også som ligger her til reserve, og noen ganger bruker jeg den for noen uker/dager for å få den rene Android følelsen Endret 31. oktober 2018 av BerntOK 1 Lenke til kommentar
bbios Skrevet 1. november 2018 Del Skrevet 1. november 2018 Fra 100% til 60% løpet av natten på en S9, noe tips hva bruker strøm? Er det innstillinger som en kan skru av/på? Lenke til kommentar
JFM Skrevet 1. november 2018 Del Skrevet 1. november 2018 Er det ikke bare å sjekke det under batteribruk i innstillinger? Lenke til kommentar
-Night- Skrevet 1. november 2018 Del Skrevet 1. november 2018 Ser Power reklamerer med Dnb tilbud 20% På samsung tlf. må man da skrive abonnement-avtale for å få tilbudet Samtidig står det i kundeavisen at man får med Gear S3 på kjøpet ved kjøp av s9/s9+ sammen med valgfritt abonnement Og som dere skrive får man med IconX Høres ut som en god deal det også Hvor da? 1 Lenke til kommentar
mandodiao Skrevet 2. november 2018 Del Skrevet 2. november 2018 Hvor da? Hos Power Dnb på 20% tilbudet var forrige helg. Gear S3 får man fortsatt på kjøpet denne uken ved signering av abonnement (de har blandt annet Telia Smart uten binding, og med halv pris i 3mnd.) IconX får du fra Samsung om du har s9/note innen gitt tid, og registrerer det i Samsung Members Samsung S9+ 7000kr Gear S3 2300kr IconX 2000kr Sluttsum 6000kr med halvpris på abonnement i 3mnd 1 Lenke til kommentar
-Night- Skrevet 2. november 2018 Del Skrevet 2. november 2018 Ja fant ut var med mastercard de her det stadig, jeg får følge med nestegang og slå til, trenger ny telefon har S7 nå, ventet lit på S10 eller noe håper den får 5G .p Lenke til kommentar
torbjornhb Skrevet 2. november 2018 Del Skrevet 2. november 2018 (endret) Hos Power Dnb på 20% tilbudet var forrige helg. Gear S3 får man fortsatt på kjøpet denne uken ved signering av abonnement (de har blandt annet Telia Smart uten binding, og med halv pris i 3mnd.) IconX får du fra Samsung om du har s9/note innen gitt tid, og registrerer det i Samsung Members Samsung S9+ 7000kr Gear S3 2300kr IconX 2000kr Sluttsum 6000kr med halvpris på abonnement i 3mnd Gjelder ikke tilbudet kun med Svitsj abonnement? Trodde også at 3 mnd halv pris in gjaldt når det ikke var nytengning av abonnement med telefon. Edit: Gjelder alle Telia abonnement Edit nr 2: Bøyer meg i støvet. Du får jammen meg halv pris i 3 mnd med Smart abonnement også. Endret 2. november 2018 av torbjornhb Lenke til kommentar
mandodiao Skrevet 2. november 2018 Del Skrevet 2. november 2018 Gjelder ikke tilbudet kun med Svitsj abonnement? Trodde også at 3 mnd halv pris in gjaldt når det ikke var nytengning av abonnement med telefon. "Iphone og samsung mobiler kan kun kjøpes med nytegning eller videreføring av abonnement fra Telia, Ice (3GB og oppover) eller Telenor. Ice krever 12mnd. avtaletid. Telia videreføring gjelder SVITSJ eller 12mnd.avtaletid." Jeg tegnet nytt Telia abonnement, som man ser i dnb kampanjeteksten er godkjent. Ved siden av dette får nye Telia kunder 3mnd. Halvpris for å "teste" abonnementet, med fornøyd eller pengene tilbake i følge kampanjetekst. Ved siden av dette gir Power, Gear S3 for nytegninger av valgfritt abonnement sammen med S9/S9+ Ved siden av dette gir Samsung IconX :-) 1 Lenke til kommentar
MrMastodon Skrevet 2. november 2018 Del Skrevet 2. november 2018 Fra 100% til 60% løpet av natten på en S9, noe tips hva bruker strøm? Er det innstillinger som en kan skru av/på?Installer GSam battery monitor, og følg anvisningen i appen for å aktivere tilgang til Android sin batteristatistikk.Da ser du hva som er synderen. Lenke til kommentar
bbios Skrevet 3. november 2018 Del Skrevet 3. november 2018 Takker, ska sende tips videre Lenke til kommentar
akira7 Skrevet 3. november 2018 Del Skrevet 3. november 2018 Noen som vet hvor jeg får kjøpt erstatnings sharkfin til mine IconX? Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 12. november 2018 Del Skrevet 12. november 2018 Multicom selger S9 1000 kr billigere enn "alle" andre. Er det noe problem å kjøpe fra Multicom, hvis det er gråimport? Modellene de selger funker på norsk nettverk like bra som modellene de andre selger? Lenke til kommentar
bbios Skrevet 13. november 2018 Del Skrevet 13. november 2018 Multicom selger S9 1000 kr billigere enn "alle" andre. Er det noe problem å kjøpe fra Multicom, hvis det er gråimport? Modellene de selger funker på norsk nettverk like bra som modellene de andre selger? Er visst gråimport, men Funker bra Lenke til kommentar
JFM Skrevet 13. november 2018 Del Skrevet 13. november 2018 De som har gråimport har ikke kunnet benytte kampanjen av IconX Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå