Gå til innhold

Samsung Galaxy S9/S9+

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som har prøvd å slå av blåtann og så slå på igjen mens du bruker Iconx? Da klarer ikke Iconx å koble seg på igjen. Hos meg(S9+) må de tilbake til ladeetuiet... Brukbar lyd, men akkurat det med tilkoblingen var sært. Alltid et eller annet med blåtann som ikke funker smooth.

Lenke til kommentar

Hei

Har kjøpt en Samsung S9. Jeg har satt i sim-kort. Bruker One Call. Kan verken sende meldinger eller ringe.

Om jeg prøver å ringe står det: ikke registrert på nettverk.

Ingen problemer med sim kortet på min iPhone. Må få dette i orden i kveld, ellers må jeg returnere telefon og bruke iPhone siden jeg skal på reise i morgen.

Lenke til kommentar

Hei

Har kjøpt en Samsung S9. Jeg har satt i sim-kort. Bruker One Call. Kan verken sende meldinger eller ringe.

Om jeg prøver å ringe står det: ikke registrert på nettverk.

Ingen problemer med sim kortet på min iPhone. Må få dette i orden i kveld, ellers må jeg returnere telefon og bruke iPhone siden jeg skal på reise i morgen.

Du satte i sim kort mens telefonen var av? Og har restartet den i etterkant?

Sjekk APN innstillinger

Lenke til kommentar

Er dere fornøyde med Icon X? Vet de var gratis, fikk mine i dag, men for en elendig lyd. Hvor i huleste er bassen? Har S9+ og bruker flac filer lagret på minnekortet.  Har prøvd forskjellige str. på puter og ørefester uten at det hjalp noe.  Synes dette var ræva. Hadde jeg betalt 2 K for disse, hadde jeg følt meg lurt. Blir de bedre etter en tids spilling?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...