Simkin Skrevet 17. august 2018 Del Skrevet 17. august 2018 (endret) Mine kommer nok også idag. ? Edit: Da er den klar for henting. Endret 17. august 2018 av Simkin Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 17. august 2018 Del Skrevet 17. august 2018 Hentet mine IconX for ikke lenge siden selv, fikk testa de på trening, fungerte utmerket og satt som støpt i ørene mine 1 Lenke til kommentar
langaA Skrevet 19. august 2018 Del Skrevet 19. august 2018 Mulig jeg her helt blind her, men hvordan får man lengere tid i "supersakte" opptak? Virker som det blir veldig kort automatisk? Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 20. august 2018 Del Skrevet 20. august 2018 Leste at IconX var IP67, så da måtte de selvsagt prøves i dusjen, fungerte overraskende greit Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 20. august 2018 Del Skrevet 20. august 2018 Mulig jeg her helt blind her, men hvordan får man lengere tid i "supersakte" opptak? Virker som det blir veldig kort automatisk? 960 FPS er begrenset til 0.3 sekunder, mens 240 FPS har såvidt jeg vet ingen begrensning. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 20. august 2018 Del Skrevet 20. august 2018 Noen som bruker denne telefonen mot Fitbit charge 2? Jeg klarer synce normalt en gang i døgnet .. Lenke til kommentar
troutmaster Skrevet 20. august 2018 Del Skrevet 20. august 2018 Noen som har prøvd å slå av blåtann og så slå på igjen mens du bruker Iconx? Da klarer ikke Iconx å koble seg på igjen. Hos meg(S9+) må de tilbake til ladeetuiet... Brukbar lyd, men akkurat det med tilkoblingen var sært. Alltid et eller annet med blåtann som ikke funker smooth. Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 20. august 2018 Del Skrevet 20. august 2018 Ikke noe problem med det her. Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 20. august 2018 Del Skrevet 20. august 2018 Ikke her heller, men har hatt noen rare bugs med youtube appen når jeg tar ut begge Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 20. august 2018 Del Skrevet 20. august 2018 Leste at IconX var IP67, så da måtte de selvsagt prøves i dusjen, fungerte overraskende greit Hadde jeg aldri gjort Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 20. august 2018 Del Skrevet 20. august 2018 Hadde jeg aldri gjort Gratis er gratis Lenke til kommentar
troutmaster Skrevet 21. august 2018 Del Skrevet 21. august 2018 Ikke noe problem med det her. Ikke her heller, men har hatt noen rare bugs med youtube appen når jeg tar ut begge Ble bedre etter en omstart av mobilen... Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 21. august 2018 Del Skrevet 21. august 2018 Skal si det er mange Gear IconX på Finn nå... ;-) Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 21. august 2018 Del Skrevet 21. august 2018 Har noen tenkt å fortelle dem at de koster 1900kr hos multicom med 5års reklamasjon? Lenke til kommentar
JFM Skrevet 21. august 2018 Del Skrevet 21. august 2018 Egentlig kom dette tilbudet om IconX på et ganske bra tidspunkt. Har hele sommeren gått å vurdert trådløse propper 1 Lenke til kommentar
anaconda Skrevet 21. august 2018 Del Skrevet 21. august 2018 Hei Har kjøpt en Samsung S9. Jeg har satt i sim-kort. Bruker One Call. Kan verken sende meldinger eller ringe. Om jeg prøver å ringe står det: ikke registrert på nettverk. Ingen problemer med sim kortet på min iPhone. Må få dette i orden i kveld, ellers må jeg returnere telefon og bruke iPhone siden jeg skal på reise i morgen. Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 21. august 2018 Del Skrevet 21. august 2018 Hei Har kjøpt en Samsung S9. Jeg har satt i sim-kort. Bruker One Call. Kan verken sende meldinger eller ringe. Om jeg prøver å ringe står det: ikke registrert på nettverk. Ingen problemer med sim kortet på min iPhone. Må få dette i orden i kveld, ellers må jeg returnere telefon og bruke iPhone siden jeg skal på reise i morgen. Du satte i sim kort mens telefonen var av? Og har restartet den i etterkant? Sjekk APN innstillinger Lenke til kommentar
larax62 Skrevet 23. august 2018 Del Skrevet 23. august 2018 Er dere fornøyde med Icon X? Vet de var gratis, fikk mine i dag, men for en elendig lyd. Hvor i huleste er bassen? Har S9+ og bruker flac filer lagret på minnekortet. Har prøvd forskjellige str. på puter og ørefester uten at det hjalp noe. Synes dette var ræva. Hadde jeg betalt 2 K for disse, hadde jeg følt meg lurt. Blir de bedre etter en tids spilling? Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 23. august 2018 Del Skrevet 23. august 2018 (endret) Gjort noen endringer i Gear IconX sin equalizer? Endret 23. august 2018 av ProphetSe7en Lenke til kommentar
larax62 Skrevet 23. august 2018 Del Skrevet 23. august 2018 Gjort noen endringer i Gear Xperia sin equalizer? Ja. Det jeg kunne for å få noe bass, men dette er dårlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå