Nitrius Skrevet 14. august 2018 Del Skrevet 14. august 2018 Fikk det tidligere i dag selv. Er litt spent på disse pluggene Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 14. august 2018 Del Skrevet 14. august 2018 (endret) Fikk sporingsnummer jeg også.. Og min S9+ ble kjøpt ved launch. Endret 14. august 2018 av Simkin Lenke til kommentar
JFM Skrevet 14. august 2018 Del Skrevet 14. august 2018 (endret) Hva har dere gjort for å få disse pluggene? Får ikke opp noe tilbud i "Samsung Members" Endret 14. august 2018 av JFM Lenke til kommentar
Smultring77 Skrevet 14. august 2018 Del Skrevet 14. august 2018 Kampanje. Bare å lese deg et par sider tilbake. Lenke til kommentar
JFM Skrevet 14. august 2018 Del Skrevet 14. august 2018 (endret) Kan det ha noe med at jeg registrerte telefonen for lenge siden? Edit: Logga inn på pc-en, og registrerte IMEI på nytt via "Samsung-Member" siden: Takk for din deltakelse. Vi har mottatt din registrering. Dine Gear IconX trådløse in-ear-øreplugger vil bli levert i løpet av kort tid. Edit 2: For å få IconX er det alså bare å fylle inn informasjonen her: https://my-samsung.com/no/mysamsung/offers/#/9PM97UK8SULU5/step-1 PS: skal nevnes at jeg kjøpte min S9+ ved lansering. Jeg har hatt registrert IMEI i "Samsung Members" siden dag en. Telefonen min er også rootet (Custom recovery, cusom kernel, stock rom) og har ikke siste programvare Endret 14. august 2018 av JFM Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 14. august 2018 Del Skrevet 14. august 2018 Fikk ikke noe i members, måtte bruke linken som var i forumet her Lenke til kommentar
-ɐMoԀ- Skrevet 14. august 2018 Del Skrevet 14. august 2018 https://my-samsung.com/no/mysamsung/offers/#/9PM97UK8SULU5/ Sweet... Takker Takk for din deltakelse. Vi har mottatt din registrering. Dine Gear IconX trådløse in-ear-øreplugger vil bli levert i løpet av kort tid. Lenke til kommentar
StrAleks Skrevet 16. august 2018 Del Skrevet 16. august 2018 Sweet... Takker Takk for din deltakelse. Vi har mottatt din registrering. Dine Gear IconX trådløse in-ear-øreplugger vil bli levert i løpet av kort tid. Jeg får opp "Feil IMEI" :/ Kanskje fordi jeg kjøpte gjennom Multicom? Det er kanskje gråimport? Hvor finner jeg ut hvor telefonen min egentlig er fra? Baseband version G960FXXU2BRG8 Build number R16NW.G690FXXU2BRGA Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 16. august 2018 Del Skrevet 16. august 2018 Noen som har hørt noe mer om IconX sendingene? Her står de fortsatt som "forhåndsmeldt" Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 16. august 2018 Del Skrevet 16. august 2018 Både meg og min samboer har fått. Virker som de kun har utkjøring fra lager torsdag eller fredag. Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 16. august 2018 Del Skrevet 16. august 2018 Står som fohåndsmeldt her også. Lenke til kommentar
-ɐMoԀ- Skrevet 16. august 2018 Del Skrevet 16. august 2018 Jeg får opp "Feil IMEI" :/ Kanskje fordi jeg kjøpte gjennom Multicom? Det er kanskje gråimport? Hvor finner jeg ut hvor telefonen min egentlig er fra? Baseband version G960FXXU2BRG8 Build number R16NW.G690FXXU2BRGA Om jeg leste riktig, er kapanjen for nordic landene, OM den er gråimport fra annet, kan det jo hende det ikke går Lenke til kommentar
-ɐMoԀ- Skrevet 16. august 2018 Del Skrevet 16. august 2018 Tok det lang tid før dere fikk sendingsnr av dere som har "fohåndsmeldt"? Lenke til kommentar
J-nome Skrevet 16. august 2018 Del Skrevet 16. august 2018 Kona sin var også via multicom. Gikk ikke her heller. Lenke til kommentar
langaA Skrevet 16. august 2018 Del Skrevet 16. august 2018 Finnes det noen screenprotectors som folk er fornøyde med? Tenker da på glass. Kommer til å bruke telefonen mye på jobb, og trenger da beskyttelse. Liker ikke å bruke flip deksel da jeg synes dette er knotete i bruk. Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 16. august 2018 Del Skrevet 16. august 2018 Finnes det noen screenprotectors som folk er fornøyde med? Tenker da på glass. Kommer til å bruke telefonen mye på jobb, og trenger da beskyttelse. Liker ikke å bruke flip deksel da jeg synes dette er knotete i bruk. Det som får mest skryt er Whitestone Dome Glass. Jeg venter på min i posten, så kan ikke dele noen erfaringer helt enda. 1 Lenke til kommentar
troutmaster Skrevet 17. august 2018 Del Skrevet 17. august 2018 Noen som har hørt noe mer om IconX sendingene? Her står de fortsatt som "forhåndsmeldt" 06:35 Sist innom Oslo... Så de er på vei... ☺ Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 17. august 2018 Del Skrevet 17. august 2018 Mine er klare til henting nå, har en følelse av at de ble sendt som "break bulk", så posten fikk en pall i Oslo som de åpnet og sendte enkeltpakkene videre. Lenke til kommentar
liverpool88 Skrevet 17. august 2018 Del Skrevet 17. august 2018 Mine ligger også klare for henting. Kjøpte telefon i slutten av Mai. Fikk med ladeplate da, og disse nå, ikke verst.. ? Lenke til kommentar
gaute14 Skrevet 17. august 2018 Del Skrevet 17. august 2018 Hentet mine nå, testet de i en times tid. Veldig fornøyd til nå!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå