Christoffero89 Skrevet 13. august 2018 Del Skrevet 13. august 2018 Hvorfor kan jeg ikke sende mer en 9 sek lange videoer jeg filmer på min s9? Messenger sier filen er for stor. Min min bror kan sende på sin s9+ og min one puls klarer det. Hjelp Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 13. august 2018 Del Skrevet 13. august 2018 Hvorfor kan jeg ikke sende mer en 9 sek lange videoer jeg filmer på min s9? Messenger sier filen er for stor. Min min bror kan sende på sin s9+ og min one puls klarer det. Hjelp 1; Skru ned videokvalitet 2; Film i messenger Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 13. august 2018 Del Skrevet 13. august 2018 1; Skru ned videokvalitet 2; Film i messenger Filmet med oneplus i 4k samme lengde og den sendte, samme med min brors s9 plus mens denne s9 ikke klarer mer en 13 mb og 10 sek i 1080p. Elendig telefon om det skal være slik. Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 13. august 2018 Del Skrevet 13. august 2018 Filmet med oneplus i 4k samme lengde og den sendte, samme med min brors s9 plus mens denne s9 ikke klarer mer en 13 mb og 10 sek i 1080p. Elendig telefon om det skal være slik. Megabyte limiten er på messenger sin side... Kan du se om du og broren din har forskjellige innstillinger i video delen av kamera appen? Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 13. august 2018 Del Skrevet 13. august 2018 Fikk forresten denne mailen nå; Hej, Vi kommer att skicka ut din order på onsdag och från den dagen kan det ta upp till 5-10 arbetsdagar innan du mottager den. Med vänliga hälsningar Veddestagruppen Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 13. august 2018 Del Skrevet 13. august 2018 (endret) Megabyte limiten er på messenger sin side... Kan du se om du og broren din har forskjellige innstillinger i video delen av kamera appen? samme og videoen på oneplus er over 200 mb. Ikke mye film man får i 13 mb grense... Som kun er på Samsung en min Endret 13. august 2018 av Christoffero89 Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 13. august 2018 Del Skrevet 13. august 2018 samme og videoen på oneplus er over 200 mb. Ikke mye film man får i 13 mb grense... Som kun er på Samsung en min Får du en popup eller noe lignende hvor det står maks 13MB? Limiten skal være 25MB, kan du evnt prøve å screenshotte når du får problemet? Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 13. august 2018 Del Skrevet 13. august 2018 Får først beskjed om at filen er for stor og må beskjære video. Så sendt hit Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 13. august 2018 Del Skrevet 13. august 2018 Weird, men så er messenger utrolig weird også, de er jo kjent for å forskjellsbehandle kontoer og pushe nye oppdateringer til random folk før de gir dem til andre, du kan jo alltids prøve å avinstallere appen og installere fra apkmirror feks, er uansett Messenger som setter den limiten, ikke telefonen. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 13. august 2018 Del Skrevet 13. august 2018 Hei, kanskje ett dumt spørsmål. Hvordan fjerner man denne blå linja rundt hjemmeskjermen? (Vises kun der) Ganske irriterende Har forsøkt å Google det uten hell. Innstillinger > Skjerm > Kantskjerm > Kantbelysning 1 Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 13. august 2018 Del Skrevet 13. august 2018 Fikk forresten denne mailen nå; Hva blir sendt ut...? Lenke til kommentar
krislyst Skrevet 13. august 2018 Del Skrevet 13. august 2018 Innstillinger > Skjerm > Kantskjerm > Kantbelysning Takk for svar. Men det er ikke det. Har skrudd av kantbelysning. Tror det er for å lyse opp kantene når man får varsler og telefonen ligger på bordet med skjermen ned. Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 13. august 2018 Del Skrevet 13. august 2018 (endret) Hva blir sendt ut...? Gear IconX, altså Freebien det var snakk om litt tidligere i tråden Endret 13. august 2018 av MariusJS Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 13. august 2018 Del Skrevet 13. august 2018 Gear IconX, altså Freebien det var snakk om litt tidligere i tråden Var ikke mulig å forstå. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 13. august 2018 Del Skrevet 13. august 2018 Takk for svar. Men det er ikke det. Har skrudd av kantbelysning. Tror det er for å lyse opp kantene når man får varsler og telefonen ligger på bordet med skjermen ned. OK, har du prøvd å bytte bakgrunn på startskjermen? Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 13. august 2018 Del Skrevet 13. august 2018 Fikk forresten denne mailen nå; Når la du inn ordren om jeg kan spørre? Lenke til kommentar
krislyst Skrevet 13. august 2018 Del Skrevet 13. august 2018 OK, har du prøvd å bytte bakgrunn på startskjermen? Haha? Jaggu var det ikke bakgrunnen som hadde blitt sånn, hvordan skjønner jeg ikke. Siden jeg har brukt den en stund. Værre var det ikke? Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 13. august 2018 Del Skrevet 13. august 2018 Var ikke mulig å forstå. Sorry, tar selvkritikk på den Når la du inn ordren om jeg kan spørre? En gang mellom 8. august 23:30 og 9. August 09:00 Lenke til kommentar
troutmaster Skrevet 14. august 2018 Del Skrevet 14. august 2018 Fikk forresten denne mailen nå; Benyttet meg av dette tilbudet forrige uke, fikk sporingsnummer i dag.. Slett ikke verst... ☺ 1 Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 14. august 2018 Del Skrevet 14. august 2018 Benyttet meg av dette tilbudet forrige uke, fikk sporingsnummer i dag.. Slett ikke verst... ☺Fikk nettopp sporingsnummer selv, så får vi se når de faktisk dukker opp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå