MariusJS Skrevet 9. august 2018 Del Skrevet 9. august 2018 Det gjør du. Det er telia som står på Gear 3 kampanjen, ikke samsung Er en gammel operatør kampanje fra Samsung Lenke til kommentar
KriZZ Skrevet 9. august 2018 Del Skrevet 9. august 2018 Er en gammel operatør kampanje fra Samsung Ser telia leverer gear 3 sammen med telefonen, så vil tro iconx kampanjen kan benyttes sammen med registrering av IMEI i linken nevnt her. Men kan selvsagt ikke si det 100% sikkert. Lenke til kommentar
Mastiff Skrevet 9. august 2018 Del Skrevet 9. august 2018 Har du en enkel guide for root til S9, eventuelt anbefalt rom? Sorry, jeg så ikke denne før nå... Jeg brukte denne, og jeg kjører stock, men avinstallerer det jeg ikke vil ha av apper og bruker Titanium Backup til å fryse de appene som ikke kan avinstalleres: https://forum.xda-developers.com/galaxy-s9/how-to/root-galaxy-s9-s9-official-stock-nougat-t3780726 Lenke til kommentar
bbios Skrevet 9. august 2018 Del Skrevet 9. august 2018 (endret) Det var sært, Jeg kom inn der, men den godtar ikke IMEI, påstår det er feil. Men jeg lurer på om det er modellnummeret som egentlig er problemet, det står bare SM-G960F på mobilen. Og jeg har ikke eska her.Prøvde å for morroskyld, fikk opp «finner ikke IMEI « .Kjøpt hos multicom Endret 9. august 2018 av bbios Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 9. august 2018 Del Skrevet 9. august 2018 Prøvde å for morroskyld, fikk opp «finner ikke IMEI « . Kjøpt hos multicom multicom driver gråimport av Samsung om jeg husker rett, kan det være derfor? Lenke til kommentar
MisteRolf Skrevet 9. august 2018 Del Skrevet 9. august 2018 Hei Jeg kjøpte min S9+ i midten av mars (Elkjøp) og tok den i bruk samme dag / registrerte Samsung konto noen dager senere - forsøkte for moro skyld å registrere meg ikveld på den linken ProphetSe7en skrev her - og jeg fikk bekreftelse på at jeg var kvalifisert for CashBack i form av disse Gear IconX blir sent meg. Sier de. To be continued misterolf Lenke til kommentar
Smultring77 Skrevet 9. august 2018 Del Skrevet 9. august 2018 Du får vel to modeller å velge mellom når du søker, du kan jo prøve begge to? Jeg søkte bare etter s9 og valgte en av de, den uten telenor om jeg husker riktig. kanskje de driver import slik som multicom at det er derfor det ikke fungerer... Lenke til kommentar
Mastiff Skrevet 10. august 2018 Del Skrevet 10. august 2018 Siden Multicom ikke funket, vil jeg tro at dette også er gråimport. Det var Dataspesialisten og Multicom som hadde de laveste prisene på den, og jeg bestilte fra Dataspesialisten fordi Multicom som regel er litt tregere til å levere. Ikke det at det har noe å si for meg at den er gråimport, men litt irriterende at jeg ikke får noe GRATIS! Lenke til kommentar
bbios Skrevet 10. august 2018 Del Skrevet 10. august 2018 multicom driver gråimport av Samsung om jeg husker rett, kan det være derfor? Tenker d er grunnen ja .. gikk å glipp av AirPods på kjøp av iPhone X hos telia ? Lenke til kommentar
bbios Skrevet 10. august 2018 Del Skrevet 10. august 2018 Siden Multicom ikke funket, vil jeg tro at dette også er gråimport. Det var Dataspesialisten og Multicom som hadde de laveste prisene på den, og jeg bestilte fra Dataspesialisten fordi Multicom som regel er litt tregere til å levere. Ikke det at det har noe å si for meg at den er gråimport, men litt irriterende at jeg ikke får noe GRATIS! Va heldig jeg da, gikk 5 dager etter jeg bestilte til den va her, enda den ik va på lager ved bestilling Men Hva er egentlig forskjellen på gråimport og ellers? Lenke til kommentar
Randeboy Skrevet 10. august 2018 Del Skrevet 10. august 2018 Va heldig jeg da, gikk 5 dager etter jeg bestilte til den va her, enda den ik va på lager ved bestilling Men Hva er egentlig forskjellen på gråimport og ellers? De importerer Europeisk modell. Ikke lik nordisk. Lenke til kommentar
Mastiff Skrevet 10. august 2018 Del Skrevet 10. august 2018 Va heldig jeg da, gikk 5 dager etter jeg bestilte til den va her, enda den ik va på lager ved bestilling Men Hva er egentlig forskjellen på gråimport og ellers? Det er akkurat det jeg mener. Jeg bestilte på søndag kveld og hadde den tirsdag. Lenke til kommentar
bbios Skrevet 10. august 2018 Del Skrevet 10. august 2018 Det er akkurat det jeg mener. Jeg bestilte på søndag kveld og hadde den tirsdag. Superraskt gitt ?? Lenke til kommentar
bbios Skrevet 10. august 2018 Del Skrevet 10. august 2018 De importerer Europeisk modell. Ikke lik nordisk. Takker, men e d noe forskjeller ellers da på produkter ? Lenke til kommentar
troutmaster Skrevet 10. august 2018 Del Skrevet 10. august 2018 Ser det er en kampanje gående nå, at man får tilsendt Gear Icon X proppene om man har kjøpt telefonen nylig, noen som har tatt i bruk den kampanjen? Takker for tips. Hadde aldri betalt 2 tusen for noe jeg sjelden bruker, men kan en få det gratis.... ☺ Lenke til kommentar
mandela Skrevet 10. august 2018 Del Skrevet 10. august 2018 Ifølge Sammobile sin firmware-oversikt er juni-patch nyeste til NEE per i dag. Kan også sjekkes på Samsung sin changelog side: http://doc.samsungmobile.com/SM-G965F/NEE/doc.html http://doc.samsungmobile.com/SM-G965F/TEN/doc.html og tilsvarende for andre, nyere Samsung modeller og regionkoder. Lenke til kommentar
JFM Skrevet 12. august 2018 Del Skrevet 12. august 2018 Noen her som har erfaringer med både S9+ og Huawei P20 Pro? Vurderer å bytte fra S9+ til P20 Pro: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1808802&p=24547523 Lenke til kommentar
krislyst Skrevet 12. august 2018 Del Skrevet 12. august 2018 (endret) Hei, kanskje ett dumt spørsmål. Hvordan fjerner man denne blå linja rundt hjemmeskjermen? (Vises kun der) Ganske irriterende? Har forsøkt å Google det uten hell. Endret 12. august 2018 av krislyst Lenke til kommentar
covah Skrevet 12. august 2018 Del Skrevet 12. august 2018 Ifølge Sammobile sin firmware-oversikt er juni-patch nyeste til NEE per i dag. Har 1.aug. patchen på min NEE S9+. Lenke til kommentar
MisteRolf Skrevet 12. august 2018 Del Skrevet 12. august 2018 Har 1.aug. patchen på min NEE S9+. Ja, så sannelig ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå