MariusJS Skrevet 26. juni 2018 Del Skrevet 26. juni 2018 God morgen Fikk 1st June Security patch / update idag (Gal9+) - kanskje det er gammelt nytt, har ikke fulgt med så tett i det siste NEE du har? Har fortsatt May her, men det er på TEN Lenke til kommentar
MisteRolf Skrevet 27. juni 2018 Del Skrevet 27. juni 2018 (endret) Pulse er fantastisk, kan virkelig anbefales til alle andre også! Jeg oppdaget at man godt kan benytte Pulse på telefonen (elegant UI og funksjonalitet) og samtidig ha aktivert Android Messages for Web på computeren. Da kan man svare på web med bilder og det hele og det dukker opp i Pulse også. Edit: Plutselig ser det ut til at web klienten til Android har oppdaget at jeg ikke har messages som default SMS-app på telefonen, dermed kan jeg ikke sende fra web likevel. Endret 27. juni 2018 av MisteRolf Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 27. juni 2018 Del Skrevet 27. juni 2018 Du vet at Pulse også har Web funksjonalitet? Lenke til kommentar
MisteRolf Skrevet 27. juni 2018 Del Skrevet 27. juni 2018 Absolutely yes?, har benyttet det siden det kom. Men har slitt med MMS visning, det ser ut til å være mer stabilt på Android Msgs Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 27. juni 2018 Del Skrevet 27. juni 2018 Absolutely yes, har benyttet det siden det kom. Men har slitt med MMS visning, det ser ut til å være mer stabilt på Android Msgs Ahh, takk for tipset, skal sjekke det ut! Lenke til kommentar
mandela Skrevet 27. juni 2018 Del Skrevet 27. juni 2018 NEE du har? Har fortsatt May her, men det er på TEN Hvorfor i all verden har ikke du byttet til NEE? Jeg antar at du er godt over snittet interessert i telefonmaskinvare, programvare og mobilnett. Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 27. juni 2018 Del Skrevet 27. juni 2018 Hvorfor i all verden har ikke du byttet til NEE? Jeg antar at du er godt over snittet interessert i telefonmaskinvare, programvare og mobilnett. Jepp, det er vell egentlig også grunnen, når jeg fikk telefonen var det ikke noen NEE firmware på sammobile, så da ble det å beholde TEN, siste update fikk jeg likt, men får vurdere å flashe NEE nå da Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 28. juni 2018 Del Skrevet 28. juni 2018 (endret) Kjøpte en S9+ idag etter min S8 ble stjålet for noen dager siden. Elkjøp her hadde et greit tilbud. 7190,- inkl Svitsj. Anyhow.. Trenger tips til et deksel. Er skjermbeskytter nødvendig? Andre tips'n tricks? EDIT: Fikk også handla noen Jabra Elite sport. Har ikke lest tester o.l. enda, men satser på at de er OK. Endret 28. juni 2018 av Snusmumr1kk1 Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 28. juni 2018 Del Skrevet 28. juni 2018 (endret) Dette er et veldig bra deksel https://www.mytrendyphone.no/shop/samsung-galaxy-s9-plus-protective-standing-cover-225703p.html Endret 28. juni 2018 av Tåkelys 1 Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 28. juni 2018 Del Skrevet 28. juni 2018 Digger det dekselet der, blir stadig overrasket over hvor mye det tåler ^^ 1 Lenke til kommentar
torbjornhb Skrevet 28. juni 2018 Del Skrevet 28. juni 2018 Noen her som har gått over til Galaxy S9 etter å ha prøvd Huawei P20 Pro. Jeg har hatt iphone i altfor mange år, og begynner å innse begrensningene det gir. Huawei frister på grunn av kameraet, men av en eller annen grunn så liker jeg Galaxy S9 mye bedre. 7000kr er jo latterlig billig sammenlignet med 13k som jeg betalte for noen måneder siden... Når i tillegg telefonen kvalifiserer til batteribytte (reklamasjon), ipad'n kommer levert med ripe i skjermen, og nyeste Mac'n min har feil på både batteri og tastatur, da mister man litt eple-gnisten... Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 29. juni 2018 Del Skrevet 29. juni 2018 Ble imponert over batteritiden i går, gikk fra jobb med ca 50% kl 15, hadde ca 10% igjen når jeg kom hjem rett etter 23. Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 29. juni 2018 Del Skrevet 29. juni 2018 Ble et Otterbox Strada deksel. Var på tilbud hos Clash. Veldig fornøyd! Lenke til kommentar
torbjornhb Skrevet 29. juni 2018 Del Skrevet 29. juni 2018 Ble et Otterbox Strada deksel. Var på tilbud hos Clash. Veldig fornøyd! Noen god skjermbeskytter tips? Lenke til kommentar
gaute14 Skrevet 29. juni 2018 Del Skrevet 29. juni 2018 Skal til Kenya og Zanzibar. Har blitt anbefalt å kjøpe lokalt sim for data. Er det bare å plugge inn. Og så veksle mellom norsk og lokalt? Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 30. juni 2018 Del Skrevet 30. juni 2018 Skal til Kenya og Zanzibar. Har blitt anbefalt å kjøpe lokalt sim for data. Er det bare å plugge inn. Og så veksle mellom norsk og lokalt? Jepp, du kan da sette lokalt for data og norskt for ringing + sms. Lenke til kommentar
Smultring77 Skrevet 30. juni 2018 Del Skrevet 30. juni 2018 (endret) Hvorfor i all verden har ikke du byttet til NEE? Jeg antar at du er godt over snittet interessert i telefonmaskinvare, programvare og mobilnett. Hva er fordelen ved å flashe til NEE kontra ( hva motsatt heter ) ? og hvordan ser jeg hva jeg har ? Endret 30. juni 2018 av Smultring77 Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 1. juli 2018 Del Skrevet 1. juli 2018 Hva er fordelen ved å flashe til NEE kontra ( hva motsatt heter ) ? og hvordan ser jeg hva jeg har ? NEE har kjappere oppdateringer Du ser det her under Service provider SW ver. Lenke til kommentar
Smultring77 Skrevet 1. juli 2018 Del Skrevet 1. juli 2018 NEE har kjappere oppdateringer Du ser det her under Service provider SW ver. Screenshot_20180701-140306_Settings.jpg Takk for info. men ser ikke MAY eller NEE noe sted på bildet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå