nor50 Skrevet 17. juni 2018 Del Skrevet 17. juni 2018 7990,- på Elkjøp og nå for S9+ Lenke til kommentar
Merko Skrevet 17. juni 2018 Del Skrevet 17. juni 2018 Frister med S9, men installering av alle apper ol igjen blir for mye bryderi Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 17. juni 2018 Del Skrevet 17. juni 2018 Jeg kjøpte S9+ når den kom i salg. Etter jeg fikk ny ruter fra Get, hadde jeg store problemer med WiFi på mobilen. Så har jeg prøvd "alt" av nye mobiler etter det. Alle har skuffet eller sviktet meg, så nå bestilte jeg ny S9+ igjen. Får bredbånd fra Telenor nå, så da blir i alle fall ikke det noe problem håper jeg. Jeg husker faktisk ikke hva jeg har hatt av mobiler de siste 6-8 ukene, men i alle fall Nokia 8, One+6, HTC U12+, LG V30. Hver og en av de har hatt ting jeg ikke har vært fornøyd med, så gleder meg stort til å ta i bruk S9+ igjen. Ingen mobiler som har den summen av kvaliteter og prestasjoner som den! 2 Lenke til kommentar
Merko Skrevet 17. juni 2018 Del Skrevet 17. juni 2018 Forhåndsbestilte meg S9+ selv når den kom, men synes det var minimale forskjeller fra S8, så den ble returnert. + at jeg har swap på S8, så kan i utgangspunktet bytte til en S9 nå uten noe ekstra kostnader, men tror muligens jeg står over. Lenke til kommentar
bandito91 Skrevet 21. juni 2018 Del Skrevet 21. juni 2018 Noen som vet hvordan man får vist alle Twitter beskjedene i varsel senter? I løpet av natten får jeg 20-30 beskjeder og noen instagram beskjeder. Til slutt samles de og det vises bare 8-10 av de siste Twitter beskjedene, og den aller siste instagram beskjeden. På iPhone vises alle etter tidspunktet de kom inn, at de grupperes og vises bare noen av meldingene er noe som alltid har irritert meg med samsung. Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 21. juni 2018 Del Skrevet 21. juni 2018 Noen som vet hvordan man får vist alle Twitter beskjedene i varsel senter? I løpet av natten får jeg 20-30 beskjeder og noen instagram beskjeder. Til slutt samles de og det vises bare 8-10 av de siste Twitter beskjedene, og den aller siste instagram beskjeden. På iPhone vises alle etter tidspunktet de kom inn, at de grupperes og vises bare noen av meldingene er noe som alltid har irritert meg med samsung. Fryktelig glad for at folk er forskjellige, for dette er faktisk det største irritasjonsmomentet over tid jeg har hatt med iOS (kanskje utenom VPN Sleep), iOS 12 har forsåvidt fulgt etter android og har nå grouped notifications de også. Men for å svare, så må det vell eventuelt en app til, noe slikt kanskje? https://play.google.com/store/apps/details?id=com.grenadeguy.notifix Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 21. juni 2018 Del Skrevet 21. juni 2018 https://www.mobil.se/tester/jamforande-tester/nio-toppmodeller-i-jamforande-test Lenke til kommentar
karohild Skrevet 21. juni 2018 Del Skrevet 21. juni 2018 Korleis er denne telefonen i bruk med tanke på den bua skjermen? Eg hadde ein S7 Edge, og syns detn var litt "upraktisk" å bruke uten deksel då eg ofte kom bort i skjermkanten og trykte på ting.. Har kjent på S9 n i butikk, men får ikkje den samme brukaropplevinga som når ein brukar ein telefon over tid... Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 21. juni 2018 Del Skrevet 21. juni 2018 Korleis er denne telefonen i bruk med tanke på den bua skjermen? Eg hadde ein S7 Edge, og syns detn var litt "upraktisk" å bruke uten deksel då eg ofte kom bort i skjermkanten og trykte på ting.. Har kjent på S9 n i butikk, men får ikkje den samme brukaropplevinga som når ein brukar ein telefon over tid...Syntes de fikset akkurat den biten fra S7E til S8, lurer på om de rett og slett har gjort den ytterste delen av skjermen mindre sensitiv. Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 21. juni 2018 Del Skrevet 21. juni 2018 Korleis er denne telefonen i bruk med tanke på den bua skjermen? Eg hadde ein S7 Edge, og syns detn var litt "upraktisk" å bruke uten deksel då eg ofte kom bort i skjermkanten og trykte på ting.. Har kjent på S9 n i butikk, men får ikkje den samme brukaropplevinga som når ein brukar ein telefon over tid... No problem, bare "skru den av" Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 22. juni 2018 Del Skrevet 22. juni 2018 Nå har jeg S9+ nr 2, og det er fremdeles problemer med WiFi mellom denne og Get-router. Godt jeg er blitt lovet CD/Telenor-fiber denne måneden. Lenke til kommentar
Randeboy Skrevet 22. juni 2018 Del Skrevet 22. juni 2018 Nå har jeg S9+ nr 2, og det er fremdeles problemer med WiFi mellom denne og Get-router. Godt jeg er blitt lovet CD/Telenor-fiber denne måneden. Ruteren du får med er ofte noe drit uansett. Kjøp deg et nytt trådløst aksesspunkt av kvalitet så slipper du å irritere deg over slike ting.. Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 22. juni 2018 Del Skrevet 22. juni 2018 Ruteren du får med er ofte noe drit uansett. Kjøp deg et nytt trådløst aksesspunkt av kvalitet så slipper du å irritere deg over slike ting.. Hvorfor det når jeg nå får ny fra CD/Telenor...? Lenke til kommentar
Randeboy Skrevet 22. juni 2018 Del Skrevet 22. juni 2018 Hvorfor det når jeg nå får ny fra CD/Telenor...? Kan hende du får samme problemer med den også.. Ikke fornøyd med min som jeg tenker er den samme som du får. Lenke til kommentar
klxm Skrevet 22. juni 2018 Del Skrevet 22. juni 2018 Syntes de fikset akkurat den biten fra S7E til S8, lurer på om de rett og slett har gjort den ytterste delen av skjermen mindre sensitiv. Ah, det er supert Takk! Lenke til kommentar
*F* Skrevet 24. juni 2018 Del Skrevet 24. juni 2018 Rutere som du får med, og forøvrig mye av det du kjøper er kraftig underdimensjonert for moderne bruk. Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 24. juni 2018 Del Skrevet 24. juni 2018 Rutere som du får med, og forøvrig mye av det du kjøper er kraftig underdimensjonert for moderne bruk. Den linken din til Sørforumet i sig'en din er kanskje på tide å få gjort noe med....? Lenke til kommentar
Merko Skrevet 25. juni 2018 Del Skrevet 25. juni 2018 Noen som vet hvordan man får vist alle Twitter beskjedene i varsel senter? I løpet av natten får jeg 20-30 beskjeder og noen instagram beskjeder. Til slutt samles de og det vises bare 8-10 av de siste Twitter beskjedene, og den aller siste instagram beskjeden. På iPhone vises alle etter tidspunktet de kom inn, at de grupperes og vises bare noen av meldingene er noe som alltid har irritert meg med samsung. Aner ikke, men du kan jo alltids gå inn på Notification History så ser du de siste 100(?) notifikasjonene. blir ikke det samme men Lenke til kommentar
*F* Skrevet 25. juni 2018 Del Skrevet 25. juni 2018 Den linken din til Sørforumet i sig'en din er kanskje på tide å få gjort noe med....? helt klart Lenke til kommentar
MisteRolf Skrevet 26. juni 2018 Del Skrevet 26. juni 2018 God morgen Fikk 1st June Security patch / update idag (Gal9+) - kanskje det er gammelt nytt, har ikke fulgt med så tett i det siste Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå