akira7 Skrevet 14. april 2018 Del Skrevet 14. april 2018 Noen som har tegna forsikring på Samsung Mobile Care? Lenke til kommentar
JFM Skrevet 15. april 2018 Del Skrevet 15. april 2018 (endret) Hvilket sd-kort gir mest for pengene og anbefales for tiden til S9+? Skjønner ikke helt hva jeg ser etter annet som at jeg vil ha minst 128GB Er Samsung Evo Micro SDXC UHS-3 128 GB et fornuftig valg? Eller er SanDisk Ultra Micro SD-kort 128 GB bedre? Ser prisen på dette er høyere enn det over. Men med Elkjøps pris-match så kommer det på ca samme pris Endret 15. april 2018 av JFM Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 15. april 2018 Del Skrevet 15. april 2018 Hvilket sd-kort gir mest for pengene og anbefales for tiden til S9+? Skjønner ikke helt hva jeg ser etter annet som at jeg vil ha minst 128GB Er Samsung Evo Micro SDXC UHS-3 128 GB et fornuftig valg? Eller er SanDisk Ultra Micro SD-kort 128 GB bedre? Ser prisen på dette er høyere enn det over. Men med Elkjøps pris-match så kommer det på ca samme pris Skjønner ikke hva du mener om prismatch ut fra dette innlegget...? Lenke til kommentar
JFM Skrevet 15. april 2018 Del Skrevet 15. april 2018 Hvilket sd-kort gir mest for pengene og anbefales for tiden til S9+? Skjønner ikke helt hva jeg ser etter annet som at jeg vil ha minst 128GB Er Samsung Evo Micro SDXC UHS-3 128 GB et fornuftig valg? Eller er SanDisk Ultra Micro SD-kort 128 GB bedre? Ser prisen på dette er høyere enn det over. Men med Elkjøps pris-match så kommer det på ca samme pris Skjønner ikke hva du mener om prismatch ut fra dette innlegget...? Elkjøp har bestandig matchet konkurentenes priser. Og det samme kortet selges for 499,- hos f.eks NetOnNet Lenke til kommentar
ASU Skrevet 17. april 2018 Del Skrevet 17. april 2018 Hei alle eiere av S9/S9+ I en annen tråd her har jeg søkt hjelp for MMS-bilder som ikke kommer fram til noen av mine kontakter. Kan dere som har kjøpt S9+ og har Telenor som operatør svare på om bildene kommer fram til kontakter som Telia/OneCall/Chess mfl ? Please, ingen kommentarer om skifte av operatør og annen telefon :-) Lenke til kommentar
mandela Skrevet 17. april 2018 Del Skrevet 17. april 2018 (endret) Telia har hatt problemer med mottak av MMS de siste dagene, ikke nevnt på driftsmeldingsiden dog: https://telia.no/kundeservice/driftsmeldinger Endret 17. april 2018 av mandela Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 17. april 2018 Del Skrevet 17. april 2018 (endret) Hvorfor støtter ikke den innebygde epost klienten til Samsung GIF bilder? Heller ikke på Gmail klienten fikk jeg frem dette. Min LG V20, samt en gammel Xperia Z får frem GIF bilder i den innebygde epost klienten. Endret 17. april 2018 av Simkin Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 18. april 2018 Del Skrevet 18. april 2018 Da klikket plutselig min S9+ :-( Folk hører bare bruddstykker og forvrengt samtale fra meg, mens jeg hører dem som normalt. Alt annet er OK. Med Nokia 8 funker samme sim uten problemer). Lenke til kommentar
mandela Skrevet 18. april 2018 Del Skrevet 18. april 2018 Mener du i alle telefonsamtaler? Testet du med Nokia 8 i liknende forhold? (4G-tale / wifi-tale / 3G osv) Kanskje noe med mikrofonen eller skjer det kun i telefonappen? Lenke til kommentar
Ziff Skrevet 22. april 2018 Del Skrevet 22. april 2018 Hva er det Samsung samler inn via Samsung Apps? Telefonen maser om at jeg skal oppdatere SMS appen, My files appen, osv. Altså default appene på telefonen. Men den krever at jeg sier ja til Terms and Conditions, og jeg mistenker at jeg kanskje også må lage Samsung konto da. Noen som vet hva slags info de da vil samle inn, og hvorvidt jeg må ha Samsung konto? Lenke til kommentar
8DX8QO0Y Skrevet 22. april 2018 Del Skrevet 22. april 2018 >Vil ikke ha noe med samsung å gjøre >Kjøper samsung mobil Okei... 1 Lenke til kommentar
Ziff Skrevet 22. april 2018 Del Skrevet 22. april 2018 De siste 4 telefonene mine har vært samsung uten at jeg har hatt noe bruk for en Samsung konto... Jeg spør bare om hvordan dette fungerer. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 22. april 2018 Del Skrevet 22. april 2018 Hva er det Samsung samler inn via Samsung Apps? Telefonen maser om at jeg skal oppdatere SMS appen, My files appen, osv. Altså default appene på telefonen. Men den krever at jeg sier ja til Terms and Conditions, og jeg mistenker at jeg kanskje også må lage Samsung konto da. Noen som vet hva slags info de da vil samle inn, og hvorvidt jeg må ha Samsung konto? Du kan slå av varsler om oppdateringer hvis du vil, du trenger ingen konto for å kunne bruke Galaxy Apps butikken til å oppdatere disse appene. 1 Lenke til kommentar
Ziff Skrevet 22. april 2018 Del Skrevet 22. april 2018 Ok, takk! Bra det ikke er verre enn det. Lenke til kommentar
Vidar Pålerud Skrevet 25. april 2018 Del Skrevet 25. april 2018 Programvareoppdatering ute til s9+.. 2 Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 26. april 2018 Del Skrevet 26. april 2018 Ingen oppdatering hos meg. TEN S9+ Lenke til kommentar
MisteRolf Skrevet 26. april 2018 Del Skrevet 26. april 2018 Vel, knapt en oppdatering.... men derimot April Security Patch Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 26. april 2018 Del Skrevet 26. april 2018 Så får vi se om Telenor skal bruke uker eller ikke. Forrige oppdatering kom likt som NEE. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 26. april 2018 Del Skrevet 26. april 2018 Vel, knapt en oppdatering.... men derimot April Security Patch Sikkerhetsoppdateringer faller solid innunder "oppdatering"-definisjonen. https://security.samsungmobile.com/securityUpdate.smsb Lenke til kommentar
MisteRolf Skrevet 27. april 2018 Del Skrevet 27. april 2018 Vel, knapt en oppdatering.... men derimot April Security Patch Sikkerhetsoppdateringer faller solid innunder "oppdatering"-definisjonen. https://security.samsungmobile.com/securityUpdate.smsb Mandela Jeg har merket meg at du har innsikt på moderator-nivå så jeg har ikke tenkt å ta noen diskusjon om dette - Du har helt sikkert rett Misterolf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå