Eriksendrul Skrevet 21. august 2017 Del Skrevet 21. august 2017 (endret) Jeg har søkt på dagpenger på nav og satt meg opp som arbeidssøker. Jeg kan svært lite om nav, har aldri vært borti det før ( På min tidligere jobb sa de opp 4 personer, nedbemanning, derfor driver jeg med nav driten nå ) Jeg har fått mail der det står Varsel om inaktivering [Automatisk opprettet stillingsøk] Ditt søk vil bli inaktivert 26.august 2017. Informasjon om søket: E-postadresse: [Min E-post] Søkets navn: Automatisk opprettet stillingsøk Dersom du fortsatt vil beholde søket, må du endre dato for varighet. Hva betyr dette ? Hva skal jeg gjøre ? Beklager om det er feil sted på forumet og legge dette. Endret 21. august 2017 av Eriksendrul Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 21. august 2017 Del Skrevet 21. august 2017 Jeg regner med at det betyr at du har vært inne på nav.no og søkt etter stillinger, og valgt at søket skal sende deg treff på epost. Så har utviklerne satt en timeout på slike utsendinger. Dette er det samme som finn, at man kan få treff på søk på epost. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå