AfterGlow Skrevet 21. august 2017 Del Skrevet 21. august 2017 Ja, du leste riktig.Galaxy Note 9 kan komme med innebygget alkometer 1 Lenke til kommentar
allmon84 Skrevet 21. august 2017 Del Skrevet 21. august 2017 artig om det hadde kommet, men ser for meg at dette er en av patentene som aldri kommer i bruk 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P Skrevet 21. august 2017 Del Skrevet 21. august 2017 Hva skal jeg med det som ikke drikker alkohol? 1 Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 21. august 2017 Del Skrevet 21. august 2017 Hva skal jeg med det som ikke drikker alkohol? Må du bruke hver eneste tenkelige funksjon på en telefon? AtW 7 Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 21. august 2017 Del Skrevet 21. august 2017 Hva skal jeg med det som ikke drikker alkohol? De fleste av oss klarer selv velge hvilke funksjoner vi skal bruke på telefonen. Skjønner at det er vanskelig for brukere av ett enkelt merke som er vant med å bli fortalt hvordan man skal gjøre alt. 3 Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 21. august 2017 Del Skrevet 21. august 2017 Hvis man kjører mobilen i studentmodus bør det definitivt være alkolås på epostprogrammet. 3 Lenke til kommentar
J_Gagarin Skrevet 21. august 2017 Del Skrevet 21. august 2017 Hva skal jeg med det som ikke drikker alkohol? Begynne å drikke alkohol? 5 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P Skrevet 21. august 2017 Del Skrevet 21. august 2017 Hva skal jeg med det som ikke drikker alkohol? De fleste av oss klarer selv velge hvilke funksjoner vi skal bruke på telefonen. Skjønner at det er vanskelig for brukere av ett enkelt merke som er vant med å bli fortalt hvordan man skal gjøre alt. Du mener jeg som har Samsung altså? Lenke til kommentar
6XRNQX9L Skrevet 21. august 2017 Del Skrevet 21. august 2017 kan eg få en gratis min venn Lenke til kommentar
Bolivar Skrevet 21. august 2017 Del Skrevet 21. august 2017 Enda en "unyttig" / "nyttig" funksjon som gjør telefonen dyrere. Kjør på! Hvor er en ren telefon med god prosessor og et godt kamera uten noe ekstra? Og hva skjedde med utskiftbart batteri? Gruer meg til jeg må skifte min LG G5. Lenke til kommentar
Q.Q Skrevet 22. august 2017 Del Skrevet 22. august 2017 Hva skal jeg med det som ikke drikker alkohol? Jeg bruker ikke gmail på telefonen. Hva skal jeg med det? Herregud for en idiotisk telefon,hvordan kunne de finne på å gjøre noe sånt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P Skrevet 22. august 2017 Del Skrevet 22. august 2017 Ja, det er jo akkurat det samme. For gMail tar jo like mye fysisk plass på en telefon som en alkomåler tar. Avinstaller Gmail du, så får du sikkert plass til større batteri. Lenke til kommentar
EuLars Skrevet 22. august 2017 Del Skrevet 22. august 2017 Hva med kaffetrakter på den......... Lenke til kommentar
Superprofessor X Skrevet 22. august 2017 Del Skrevet 22. august 2017 Hva skal jeg med det som ikke drikker alkohol? De fleste av oss klarer selv velge hvilke funksjoner vi skal bruke på telefonen. Skjønner at det er vanskelig for brukere av ett enkelt merke som er vant med å bli fortalt hvordan man skal gjøre alt. Jeg vedder for at du ikke klarer å finne en telefon uten kamera på.. Så der har du nok ikke noe valg nei =) Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 23. august 2017 Del Skrevet 23. august 2017 Hva skal jeg med det som ikke drikker alkohol? De fleste av oss klarer selv velge hvilke funksjoner vi skal bruke på telefonen. Skjønner at det er vanskelig for brukere av ett enkelt merke som er vant med å bli fortalt hvordan man skal gjøre alt. Jeg vedder for at du ikke klarer å finne en telefon uten kamera på.. Så der har du nok ikke noe valg nei =) https://www.pixavi.com/product/mobile-devices/intrinsically-safe-smartphone-without-cameras/ Hva vant jeg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg