akelbo Skrevet 21. august 2017 Del Skrevet 21. august 2017 Planet Coaster-utvikleren har avslørt sitt neste prosjekt.Bygg din egen dinosaurpark i Jurassic World Evolution Lenke til kommentar
bakalaka Skrevet 21. august 2017 Del Skrevet 21. august 2017 Høres spennende ut! Jurassic Park: Operation Genesis til Playstation 2 utgitt av Konami var jo akkurat det samme. Og det var et spill jeg hadde det veldig gøy med i lang tid. Håper det blir noe liknende! Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 21. august 2017 Del Skrevet 21. august 2017 Frontier er vel de som lager Elite Dangerous om jeg ikke tar helt feil. Velger å være positiv til spillet da det stort sett var det eneste nye som bli vist frem i går. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 21. august 2017 Del Skrevet 21. august 2017 Høres spennende ut! Jurassic Park: Operation Genesis til Playstation 2 utgitt av Konami var jo akkurat det samme. Og det var et spill jeg hadde det veldig gøy med i lang tid. Håper det blir noe liknende! Samme her, men spilte det på PC. Gleder meg til dette. Kanskje på tide å oppgradere PCen for å få spilt dette. Liker ikke sånne spill på konsoll. Lenke til kommentar
Kose Skrevet 21. august 2017 Del Skrevet 21. august 2017 Elsket det spillet på PS2, håper dette kan bli noe av det samme. Lenke til kommentar
The-Prototype92 Skrevet 21. august 2017 Del Skrevet 21. august 2017 Hadde det ekstremt gøy med Operation Genesis til PS2 i mine yngre dager så dette høres spennende ut Lenke til kommentar
CynicalDuck Skrevet 21. august 2017 Del Skrevet 21. august 2017 Elsket det spillet på PS2, håper dette kan bli noe av det samme. Gjorde du deg også? :o Var et av de beste spillene jeg hadde! Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 22. august 2017 Del Skrevet 22. august 2017 Jeg bare håper spillet får en mer "career/campaign" modus enn det Planet Coaster fikk... Litt mer "Theme Park" - Staff Managment / Økonomien (pris på attraksjoner/inngang /Research etc faktisk virker og gir mening (Tenker på Challenge Mode i PCoaster, for den er elendig) - Sandbox mode får jo alle slike spill så no worries der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå