lavitz Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 (endret) Er det noen som har prøvd en av Linux distroene på en Tundra 1555? Og hvilken distro prøvde du og hvordan gikk det? Endret 7. desember 2003 av lavitz Lenke til kommentar
spez Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Er det noen som har prøvd en av Linux distroene på en Tundra 1555? Og hvilken distro prøvde du og hvordan gikk det? har sett på komponentene på denne maskinen. det skal nok gå helt fint med linux (alle distribusjoner) på den Lenke til kommentar
lavitz Skrevet 7. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2003 Kjempe fint. Da prøver jeg det Lenke til kommentar
lavitz Skrevet 8. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2003 (endret) Hmmmmm... Vel jeg fikk instalerte Mandrake 9.2 men lyden og grafikkortet har det ikke så bra Noen som kunne kanskje hjelpe? Endret 8. desember 2003 av lavitz Lenke til kommentar
TimeTwister Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 husket du på å konfigurere skjermkortet under installasjonen? Lydkort...husk på å slå på lyden...hvis jeg ikke husker feil, så var min slått av ved default... Ellers også sjekk output filene for lydkortet. Alsa er en fin ting Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå