Gå til innhold

Samsung Galaxy s6 edge helt død ?

Anbefalte innlegg

Heisann, min faste følgesvenn bestemte seg for å forlate meg for noen uker siden, uten at det gir så veldig mye mening...

Det hele begynte etter et lite fall fra 1,5 meter. Telefonen skrudde seg av etter fallet, og virket helt død, og det eneste som skjedde når jeg prøvde å lade den, var at batterisymbolet kom opp midt på skjermen, men den ladet ikke.

Tok den da med ut på kjøkkenet, og banket den med litt kraft mot benkeplata, og fikk etterhvert liv i den. Men dette varte jo selvfølgelig ikke lenge, men jeg fant ut at skjermen skrudde seg på hvis jeg klarte å "bøye" telefonen på rett plass. Tenkte jo da selvfølgelig at det var skjermkoblingen som var dårlig, og klarte å fikse dette. 

Men da oppsto det et nytt problem, nemlig at den ikke ville lade, i det hele tatt. Jeg kunne ha den i laderen i 24 timer, uten å få mer enn 2% mer innpå den... Og siden den gang har jeg altså aldri fått liv i den igjen.

Har forsøkt "hard-reset" og å ta en "factory-reset" uten virkning. Så nå lurer jeg egentlig på om noen har noen forslag til noe jeg kunne prøvd for å få liv i den igjen. Ser jo for meg at problemet egentlig skal være rimelig enkelt !

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...