ecco Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Kan ATI AIW programvare kjøre SVCD filmer? Hos meg bare låser programmet seg. Og jeg må avslutte det. Lenke til kommentar
spetter Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Kan ATI AIW programvare kjøre SVCD filmer? Hos meg bare låser programmet seg. Og jeg må avslutte det. Heh . er ikke helt med ? er da ikke noe problem her.. Hvilket DVD visning program er det du prøver ? Du ha et slikt program for å kunne vise SVCD filmer.. Ellers så kan hvilket som helst skjermkort takle alt slik, pga det går på drivere og programvare som du installerer By the way.. Har sapphire ati radeon 9700 pro AIW 128mbyte og alt funker prikkfritt her. Bare for å ha sagt det.. Lenke til kommentar
spetter Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Eventuelt kan det være noe feil med de SVCD filmene som du har prøvd. F.eks at du at et sted på filmen(e) som du må spole over (hakk) for så deretter se filmen normalt.. Lenke til kommentar
ecco Skrevet 7. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2003 Jeg tenker på DVD programmet som følger med ATI AIW MultimediaCenter. Det har ikke no mulighet for å åpne en fil. kun "sette en cd i cd-rom".. Når jeg drar en film over så henger programmet seg. Jeg vet at jeg kan bruke WinDVD. Men jeg vil helst ha sluppet 2 DVD programmer. Get the point? Lenke til kommentar
ecco Skrevet 7. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2003 jeje, never mind. Da la jeg heller inn WinDvD Lenke til kommentar
spetter Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Har ikke testa det selv med multimediacenter.. Skal teste det i løp av kveld eller i morgen. og hvis det skjærer seg så setter jeg en melding her.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå