nma017 Skrevet 20. august 2017 Del Skrevet 20. august 2017 Hei! Jeg skal ha prøve i fysikk 1, kapittel 1: Fysikk- på rett vei. Altså jeg har aldri hatt fysikk, og vet ikke hvordan prøven kommer til å bli. Har noen kanskje hatt prøve i dette kapittelet før, som gidder kanskje å laste opp bildet av prøven. Eller kan dere kanskje, gi tips på hva jeg skal øve på, og hva er mest sannsynlig at jeg kommer til å få på prøven. Jeg må få 6 på denne prøven , kan dere gi noe tips på hvordan jeg kan få sekser i dette kapittelet eller faget generelt? Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 20. august 2017 Del Skrevet 20. august 2017 For å få 6 på en prøve så kreves det tradisjonelt at du kan mer enn det som kreves av pensum. Det er bare å kjøre på med oppgaveløsning, men det er vel så viktig å kunne gi en god forklaring på hvorfor du gjør det du gjør for å komme frem til løsninga. Om du har tid så gjør gjerne en kontroll av utregninga. Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 20. august 2017 Del Skrevet 20. august 2017 Du må nok få til de oppgavene som er markert som vanskeligst (hvertfall en god del av dem) i læreboken du benytter, så da vet du hvor du må begynne. Hvis det er Ergo du har: gjør alle oppgavene markert med firkant, og gjerne også de blandede oppgavene. Får du til dem er du på god vei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå