Centrux Skrevet 20. august 2017 Del Skrevet 20. august 2017 Noen som har jobbet på sjøen enten på båt eller rigg som kan si litt om hvordan er å jobbe turnus i flere uker av gangen og litt om hvordan det lar seg kombinere med familie og kjæreste osv? Vurderer å jobbe på båt selv, men er redd for at jeg kommer til å angre og gå glipp av mye på hjemmefronten Lenke til kommentar
Dagner Skrevet 20. august 2017 Del Skrevet 20. august 2017 Jeg har verken dame eller barn. For meg er turnus helt topp. Folk forsvinner ofte fra båt til rigg eller til land for å tilbringe mer tid med familie. Dette er individuelt fra person til person. Noe bedre svar kan jeg ikke gi deg. Lenke til kommentar
Centrux Skrevet 21. august 2017 Forfatter Del Skrevet 21. august 2017 Jeg har verken dame eller barn. For meg er turnus helt topp. Folk forsvinner ofte fra båt til rigg eller til land for å tilbringe mer tid med familie. Dette er individuelt fra person til person. Noe bedre svar kan jeg ikke gi deg. Er nok individuelt ja, men hva er det man kan håpe på å få på land etter arbeid på sjø? Lenke til kommentar
Dagner Skrevet 21. august 2017 Del Skrevet 21. august 2017 Styrmenn må nok belage seg på kontorjobber mens maskinister har litt flere muligheter mtp stillinger innen servicebransjen. Matroser har så og si null muligheter, mens kokker sier vel seg selv. Lenke til kommentar
Minus Skrevet 21. august 2017 Del Skrevet 21. august 2017 Jeg har verken dame eller barn. For meg er turnus helt topp. Folk forsvinner ofte fra båt til rigg eller til land for å tilbringe mer tid med familie. Dette er individuelt fra person til person. Noe bedre svar kan jeg ikke gi deg. Er nok individuelt ja, men hva er det man kan håpe på å få på land etter arbeid på sjø?Fergesamband nært hjemmet led mulighet for å dra hjem etter endt vakt. Lokale fiskebåter, båttaxi/turistfrakter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå