Gå til innhold

MobilePay gjør «lotteriet» sitt til en fast fordel

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-376f9

I dette markedet gjelder at "vinneren tar alt". Jeg tror ikke det er plass til mer enn én løsning, og den heter Vipps. ValYou og mCash er allerede borte.

Lenke til kommentar

I dette markedet gjelder at "vinneren tar alt". Jeg tror ikke det er plass til mer enn én løsning, og den heter Vipps. ValYou og mCash er allerede borte.

Vipps? Du har rett i att vinneren tar alt, men att lille vipps som bare fungerer i lille Norge går ut seirende har jeg liten tro på.

Android pay ville jeg satset på .

• Liker 4
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9

@per parker: Vipps er uten sjanser internasjonalt, men som nasjonalt system kommer de til å seire. Både Sverige og Danmark har ett system hver seg. Om Android Pay og Apple Pay vil lykkes i Norge, kommer an på kostnadene for butikkene.

Lenke til kommentar

MobilePay opplyser at vinnerne trekkes tilfeldig og er helt uavhengig av beløp og butikk. 

MobilePay sier imidlertid til Tek.no at de har ulik vinnersjanse fordelt på ulike beløpsgrenser.

Motstrider ikke disse to utsagnene hverandre?

Uansett, hva er gjennomsnittlig tilbakebetalingsrate for hele kundemassen? Snakker vi opp mot et par prosent, eller er det flere størrelsesordner mindre? 

Endret av Sondre K
  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • Opprett ny...