Redaksjonen Skrevet 20. august 2017 Del Skrevet 20. august 2017 GUIDE: Den ultimate gadget-guiden for studenter Lenke til kommentar
3irik Skrevet 20. august 2017 Del Skrevet 20. august 2017 (endret) Jeg bruker i dag ikea trådfri-pærer sammen med philips hue. Litt styr å sette opp, men trådfri fungerer bedre med hue enn med ikeas egen hub (gradvus overgang fra blått til gult lys, i motsetning til med ikeas hub som bare har tre nivåer) Altså er allerede hue og trådfri kompitable. Endret 20. august 2017 av 3irik Lenke til kommentar
joebush Skrevet 20. august 2017 Del Skrevet 20. august 2017 (endret) "Lurer du på hva du burde blåse studielånet på?"Dette er ikke feriepenger, det er studielån! Penger som er ment til å dekke utgifter til studier.Jeg er ikke den som skal si hva man skal bruke penger på, men at dere direkte oppfordrer til å "blåse studielånet på" ting synes jeg er kvalmt og uansvarlig. Endret 20. august 2017 av joebush 8 Lenke til kommentar
Bård M Skrevet 20. august 2017 Del Skrevet 20. august 2017 "Lurer du på hva du burde blåse studielånet på?" Dette er ikke feriepenger, det er studielån! Penger som er ment til å dekke utgifter til studier. Jeg er ikke den som skal si hva man skal bruke penger på, men at dere direkte oppfordrer til å "blåse studielånet på" ting synes jeg er kvalmt og uansvarlig. Tenkte det samme. Idiotisk overskrift! Lenke til kommentar
Wisd0m Skrevet 20. august 2017 Del Skrevet 20. august 2017 (endret) Wisd0ms guide: Finn en billig laptop. Helst en Lenovo siden disse er godt nok bygget til at de kan være et studieløp på 5 år. En laptop med 256 GB SSD, Intel i3/i5 og full HD-skjerm kan koste ca 5-6 kNOK. Bruk resten av pengene på god mat, anbefales og nytes med gode studievenner. Nyt studietiden, det er sannsynligvis den beste perioden i ditt liv ? Endret 20. august 2017 av Wisd0m Lenke til kommentar
Niklasp Skrevet 20. august 2017 Del Skrevet 20. august 2017 "Lurer du på hva du burde blåse studielånet på?" Dette er ikke feriepenger, det er studielån! Penger som er ment til å dekke utgifter til studier. Jeg er ikke den som skal si hva man skal bruke penger på, men at dere direkte oppfordrer til å "blåse studielånet på" ting synes jeg er kvalmt og uansvarlig. Det var ment som en spøk, men jeg tar selvkritikk på den der. Endret tittelen nå - Niklas 2 Lenke til kommentar
Svein M Skrevet 20. august 2017 Del Skrevet 20. august 2017 Trenger ikke noe av dette her. En mobil til 2500 og en pc til 5-6000 er alt en trenger. Lenke til kommentar
datamanden Skrevet 20. august 2017 Del Skrevet 20. august 2017 Regner med artikkelen er bestilt av VG for dems lesere. Laber kvalitet dette her. Går snart over til engelskspråklige nettsteder. 1 Lenke til kommentar
FB.006467760 Skrevet 20. august 2017 Del Skrevet 20. august 2017 Regner med artikkelen er bestilt av VG for dems lesere. Laber kvalitet dette her. Går snart over til engelskspråklige nettsteder. Tek er eid av VG. Ser vel det på hvordan det skrives. Overskrifter. Har redusert besøket her inne med 90% og VG la jeg på hylla for noen år siden da halve avisa var om mat, Hollywood, slanking og gamle YouTube videoer. Lenke til kommentar
Jan Olsen Skrevet 20. august 2017 Del Skrevet 20. august 2017 "Lurer du på hva du burde blåse studielånet på?" Dette er ikke feriepenger, det er studielån! Penger som er ment til å dekke utgifter til studier. Jeg er ikke den som skal si hva man skal bruke penger på, men at dere direkte oppfordrer til å "blåse studielånet på" ting synes jeg er kvalmt og uansvarlig. Er nok realiteten for mange. Lenke til kommentar
Jan Olsen Skrevet 20. august 2017 Del Skrevet 20. august 2017 Det meste var ok. Men er du på budsjett, virker 10.000 for PC sløsete og unødvendig. 2 Lenke til kommentar
afterall Skrevet 20. august 2017 Del Skrevet 20. august 2017 10 000 for en student-laptop er latterlig mye. Lenke til kommentar
PacAnimal Skrevet 21. august 2017 Del Skrevet 21. august 2017 (endret) Hvorfor studenter kjøper nye, elendige billiglaptoper er virkelig noe jeg aldri har skjønt. Selv har jeg alltid kjøpt brukte bedriftsmaskiner, og setter pris på kvaliteten de gode eksemplarene har.Her, for eksempel:https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=93068932https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=92138501Disclaimer: Er ikke selgeren, og er heller ikke student, men har kjøpt av ham før og blitt godt fornøyd, så anbefaler gjerne Endret 21. august 2017 av bolt Lenke til kommentar
TeaRex Skrevet 22. august 2017 Del Skrevet 22. august 2017 Jada, fordi et elektrisk rullebrett til sikkert 13000 kr er veldig viktig å ha i studiene.. drit i mat liksom, eller faktisk ting man trenger til studier. Elekstrisk rullebrett er veldig viktig! 1 Lenke til kommentar
PacAnimal Skrevet 22. august 2017 Del Skrevet 22. august 2017 Elekstrisk rullebrett er veldig viktig! Hvordan skal man ellers kruuuuuse gjennom korridorene i ekte saved-by-the-bell stil? 1 Lenke til kommentar
Mobilisten Skrevet 23. august 2017 Del Skrevet 23. august 2017 "Lurer du på hva du burde blåse studielånet på?" Dette er ikke feriepenger, det er studielån! Penger som er ment til å dekke utgifter til studier. Jeg er ikke den som skal si hva man skal bruke penger på, men at dere direkte oppfordrer til å "blåse studielånet på" ting synes jeg er kvalmt og uansvarlig. Tenkte det samme. Idiotisk overskrift! Folk skulle visst være voldsomt hårsåre, da. En slik overskrift er ikke nok til at en student bruker studielånet på gadgets.. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg