Gå til innhold

GUIDE: Den ultimate gadget-guiden for studenter

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg bruker i dag ikea trådfri-pærer sammen med philips hue. Litt styr å sette opp, men trådfri fungerer bedre med hue enn med ikeas egen hub (gradvus overgang fra blått til gult lys, i motsetning til med ikeas hub som bare har tre nivåer)

Altså er allerede hue og trådfri kompitable.

Endret av 3irik
Lenke til kommentar

"Lurer du på hva du burde blåse studielånet på?"

Dette er ikke feriepenger, det er studielån! Penger som er ment til å dekke utgifter til studier.

Jeg er ikke den som skal si hva man skal bruke penger på, men at dere direkte oppfordrer til å "blåse studielånet på" ting synes jeg er kvalmt og uansvarlig.

Endret av joebush
  • Liker 9
Lenke til kommentar

Dette er ikke feriepenger, det er studielån! Penger som er ment til å dekke utgifter til studier.

Jeg er ikke den som skal si hva man skal bruke penger på, men at dere direkte oppfordrer til å "blåse studielånet på" ting synes jeg er kvalmt og uansvarlig.

Tenkte det samme. Idiotisk overskrift!

Lenke til kommentar

Wisd0ms guide: Finn en billig laptop. Helst en Lenovo siden disse er godt nok bygget til at de kan være et studieløp på 5 år. En laptop med 256 GB SSD, Intel i3/i5 og full HD-skjerm kan koste ca

5-6 kNOK. Bruk resten av pengene på god mat, anbefales og nytes med gode studievenner. Nyt studietiden, det er sannsynligvis den beste perioden i ditt liv ?

Endret av Wisd0m
Lenke til kommentar

Det var ment som en spøk, men jeg tar selvkritikk på den der. Endret tittelen nå :)

- Niklas

• Liker 3
Lenke til kommentar

Regner med artikkelen er bestilt av VG for dems lesere. Laber kvalitet dette her. Går snart over til engelskspråklige nettsteder.

Tek er eid av VG. Ser vel det på hvordan det skrives. Overskrifter. Har redusert besøket her inne med 90% og VG la jeg på hylla for noen år siden da halve avisa var om mat, Hollywood, slanking og gamle YouTube videoer.

Lenke til kommentar

Er nok realiteten for mange.

Lenke til kommentar

Hvorfor studenter kjøper nye, elendige billiglaptoper er virkelig noe jeg aldri har skjønt. Selv har jeg alltid kjøpt brukte bedriftsmaskiner, og setter pris på kvaliteten de gode eksemplarene har.

Her, for eksempel:
https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=93068932
https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=92138501

Disclaimer: Er ikke selgeren, og er heller ikke student, men har kjøpt av ham før og blitt godt fornøyd, så anbefaler gjerne :)

Endret av bolt
Lenke til kommentar

Tenkte det samme. Idiotisk overskrift!

Folk skulle visst være voldsomt hårsåre, da. En slik overskrift er ikke nok til at en student bruker studielånet på gadgets..

• Liker 1
Lenke til kommentar
  • Opprett ny...