krikkert Skrevet 22. august 2017 Del Skrevet 22. august 2017 Det gir deg ingenting å spekulere i dette. Du vil aldri få noe fasitsvar før du eventuelt får brevet fra politiet i posten. 3 Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 22. august 2017 Del Skrevet 22. august 2017 (endret) Joooda, det finnes garantért en statistikk!! ^^ Jeg vet bare ikke hvor man kan finne den! Krikkert vet sikkert ^^ (rim) men vil ikke dele det med oss Endret 22. august 2017 av Taurean Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 22. august 2017 Del Skrevet 22. august 2017 Vel. Slik statistikk kan endre seg en del fra år til år, dessuten også fra politidistrikt til politidistrikt (og mens det på visse saksområder hender man får ut data på lavere nivå er dette ikke ett av dem). Videre er det ikke alltid den går så i detalj uansett. Det er gjerne rubrisert i en overliggende kategori uansett. Det blir fort veldig vanskelig å si noe som helst vettugt om henleggelse av slike saker ut fra noen som helst statistikk. Det er lurt å lytte til krikkert. Krikkert vet hva han snakker om. Lenke til kommentar
camxer Skrevet 22. august 2017 Del Skrevet 22. august 2017 (endret) Det beste er å ta konsekvensene av din handling og lære av det. Hvis jeg skal tenke litt høyt nå, så er det slik at søsteren din har sperret kortet før dette skjedde og dørvakten visste ikke hvem du var/fikk ikke sett den ekte legitimasjonen din. Det betyr at du har ikke blitt anmeldt. Jeg kan tenke meg at politiet kontakter søsteren din for å så be henne hente legitimasjonen sin eller gi de tillatelse til å destruere det, men som det har blit nevnt før - slike ting tar tid i statlige etater. Endret 22. august 2017 av camxer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå