Flames Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Hei! I kveld bestiller jeg meg et Lian Li pc7, og jeg skal i samme slengen bestille meg et par vifter og en pen viftestyring. Så, hvilken av disse viftestyringene vil bli penest i mitt kabinett?(Viftestyringene må være hos digitalimpuls.no, for jeg gidder ikke å bestille fra to butikker samtidig ) Viftestyring nr1 (ikke på lager) Viftestyring nr2 Viftestyring nr3 Viftestyring nr4 Og viftestyring nr5! Lenke til kommentar
nikk0 Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 det må du jo nesten se selv.. var mye fint der.. men det er jo du som skal sitte å se på pc'n mest.. så du må jo trives med det selv.. derfor: bestem selv. Lenke til kommentar
Flames Skrevet 7. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2003 Ja det er vel egentlig mest opp til meg.. Men jeg vil gjerne vite deres meninger om dette her! Lenke til kommentar
Quietman Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Dersom du skal ha PC7 i sølv (som på bildet der), så synes i alle fall jeg at Viftestyring nr3 i lista di er den peneste (med mindre sølvfargen skiller seg veldig fra den til kassa). Lenke til kommentar
e_rik Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Jeg synes nr.4 eller nr.5 står best i still til kabinettet Lenke til kommentar
Flames Skrevet 7. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2003 Nr.3 frister veldig ja! Noen som vet om det er mye forskjell på sølvfargen på kabinettet og viftestyring nr3 ? :o Lenke til kommentar
Flames Skrevet 7. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2003 (endret) Dobbelpost Endret 7. desember 2003 av [email protected] Lenke til kommentar
Quietman Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Noen som vet om det er mye forskjell på sølvfargen på kabinettet og viftestyring nr3 ? :o Spør forhandleren... de kan se på utstyret og sammenligne Lenke til kommentar
hs Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Jeg synes den siste viftestyringen (Cooler Master Aerogate I) var penest, uavhengig av hvilket kabinett den skal inn i... Lenke til kommentar
Laibach Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 nr 5 helt klart den har mer klasse god jul Lenke til kommentar
Flames Skrevet 7. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2003 Okay! Da var alt bestilt.. ble nr.5 ja Lenke til kommentar
oeb Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Nexus 5 elns.. Funker greit nok i mitt Lenke til kommentar
Teddybjørn Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Jeg holder en finger ved viftestyring nr.5 Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Jeg må si nr. 5... men du har jo også coolermaster aerogate II som er ganske så fin også... hvis du skal ha svart kabinett så har AerogateII kommet i sort utgave også! Lenke til kommentar
Flames Skrevet 26. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2003 Det ble en slik viftestyring som oeb viser på det bildet der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå