Kynxx Skrevet 21. august 2017 Del Skrevet 21. august 2017 Jeg bestilte et datasim (tvillingsim) fra komplett på nettsiden i går kveld klokka 23. Det blir gøy å se hvor lenge jeg må vente på det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 21. august 2017 Del Skrevet 21. august 2017 Tipper torsdag. Lenke til kommentar
Kynxx Skrevet 21. august 2017 Del Skrevet 21. august 2017 Jeg skal oppdatere dere så fort simkortet ankommer. Lenke til kommentar
Zimba Skrevet 21. august 2017 Del Skrevet 21. august 2017 ICE har jeg kuttet ut. 4G-nettet deres er tregt som sirup og støtter ikke VOLTE. Resten er videresalg av tjenester fra Telia. Jeg tror ikke de har noen fremtid... Fant ut det jeg også. Tok tilfeldige speedtester når jeg hadde Ice. Ice ga meg absolutt dårligst hastighet i forhold til Telia. Dobbeltsjekket og trippelsjekket hvilket nett jeg var tilkoblet før jeg tok testene, siden telefonen foretrakk Telia fremfor Ice. Ice har veldig lite 4G+ eller 4G++, det har Telia så det henger nok sammen med at nettet gir lavere hastighet. Ser ingen fordeler med Ice nå, bare trøbbel. 1 Lenke til kommentar
Kynxx Skrevet 22. august 2017 Del Skrevet 22. august 2017 Simkortet fra Komplett lå klar i postkassa i dag. Så ėn virkedag ventetid er ikke så verst for en operatør uten eget fysisk distrubusjonsnett. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 22. august 2017 Del Skrevet 22. august 2017 Sjekket du postnummeret det ble sendt fra? Jeg lurer på om det finnes egne fabrikker som preger og sender ut Sim på vegne av operatørene. Men uansett: raskt levert! Lenke til kommentar
Kynxx Skrevet 22. august 2017 Del Skrevet 22. august 2017 Sjekket du postnummeret det ble sendt fra? Jeg lurer på om det finnes egne fabrikker som preger og sender ut Sim på vegne av operatørene. Men uansett: raskt levert! Beklager. Jeg sjekker ikke sånt før konvoluttene går i søpla. Jeg bor iallfall i Fredrikstad, er nok mulig derfor forsendelsen gikk så raskt. Lenke til kommentar
Zimba Skrevet 22. august 2017 Del Skrevet 22. august 2017 Her er ikke SIM-kort mottatt. Bestilte lørdag.Krysser fingrene for at jeg får det i morgen. Sjekker Tom sitt ønske da. ;-) Lenke til kommentar
Kynxx Skrevet 22. august 2017 Del Skrevet 22. august 2017 Og jeg skulle gjerne sjekket, men syns ikke det er så gøy å rote i den søppelbøtta per nå. Den konvolutten deler plass med nedbæsjede bleier fra kid. Lite trivelig opplevelse å rote i sånt. Skal prøve å huske sjekk av avsender neste gang. Jeg regner dog med at det er samme avsender for alle simkort som utsendes i Norge. Ser ikke for meg at det er lønnsomt å ha mange små selskaper som sender ut få batcher med simkort per år. Til det er det Norske markedet for lite. Det blir litt som Moobi, selskapet som sender ut telefoner per post (ved kjøp via operatørenes nettsider) i regi av operatørene. Lenke til kommentar
Zimba Skrevet 23. august 2017 Del Skrevet 23. august 2017 Sjekket du postnummeret det ble sendt fra? Jeg lurer på om det finnes egne fabrikker som preger og sender ut Sim på vegne av operatørene. Men uansett: raskt levert! SIM-kortet kom i dag. Ikke stemplet, men står adressen til Komplett Mobil nederst på brevet + N-3241 Sandefjord. :-) Lenke til kommentar
CammiZ Skrevet 24. august 2017 Del Skrevet 24. august 2017 Jeg skal bytte fra Hello til Komplett. Men portering tar ca 10 dager. Så hvis jeg blir portert over den 3/4 september må jeg da betale full månedsavgift til Hello? Lenke til kommentar
Kynxx Skrevet 24. august 2017 Del Skrevet 24. august 2017 Jeg skal bytte fra Hello til Komplett. Men portering tar ca 10 dager. Så hvis jeg blir portert over den 3/4 september må jeg da betale full månedsavgift til Hello? Du kan be komplett portere deg tidligere via kundeservice, men om du ikke har fått simkortet i posten før portering, blir du gående uten telefon til simkortet ankommer. Anbefaler å kontakte komplett senest 29 august for portering 31 august. Lenke til kommentar
CammiZ Skrevet 24. august 2017 Del Skrevet 24. august 2017 Jeg spurte komplett,men fikk bare til svar at det tok 10 dager :/ Men satser på at jeg ikke blir overført til Ice fra Hello før månedskiftet september/oktober så kan jeg vente et par-tre uker før jeg bestiller hos komplett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg