Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jeg komme ofte til hans personlig Grense! Er vi Kjærlighet?

Anbefalte innlegg

Hey,

vi kjenner oss minst 5 år og sist hadde jeg få warning fra han a la "Går til Lege", Hvis ikke, ingen peiling hva skulle skjedde. Jeg er virkeig Fan å går til Lege, også Fastlege og regelmessige Blodsjekks, men Folk om meg vil ikke, at jeg beviser en Lege, hva skjer med meg.

Jeg måtte være nyskjerrig i han, hva jeg er ikke så sterk, bli nesten tvunget, om å forstår

Hey, hvilken overaskelse, han er Stenbock!

Eigentlig er jeg Fan fra Stjernetegn, men hos han passte Kemie så bra med meg, at jeg aldri hadde ønsker å vite hvilken Stjernetegn han ha. Han bli offensiv a la "Jeg er din partner" Du komme til min grense. Jeg kunnet sist holde en Løgn fra en damen i nærheten fra oss, pga. han! Han hadde står med ryggen foran meg i anspenning, hvis jeg kam for nær til han. Var virkelig ikke mulig å korrigere denne løgn i hans anspenning! 

Så var jeg hos Lege og Fastlege og hadde gir beskjed, "Jeg ha en Stenbock" og jeg ha få helt ant undersøkelse som før ;=) hvor ting etter skjedde, hva jeg ha aldri tro ;=) 

Er denne Stenbock Man og jeg (vær i Løve) Kjærlighet, hvis jeg komme til hans Grense?

Ha noen peiling, vanskelig å tuller han og beviser, vi kjenner oss, for sine venner, akzeptere han ikke so riktig! 

Hilsen

BussPrincess62

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det jeg forstod:

​Han er steinbukk og du er løve.
​Du bryr deg litt om stjernetegn.

Du har besøkt legen din, etter oppfordring fra ham.
​Jeg aner ikke hva du gjorde hos legen din.
Men du fikk noe gjort.
Jeg aner ikke om det er relevant for forholdet.

Du er ikke norsk. Eller besøkte legen på grunn av at du hadde slag.

​Du jobber sammen med ham, eller på samme sted, eller trener med ham, eller du arbeider for ham.
​Han har kanskje en kjæreste.
​Eller ikke.

​Han viser tegn til interesse.
Eller ikke.
​...det er en viss fare for at han har satt en viss grense...

Endret av Red Frostraven
  • Liker 9
Lenke til kommentar

Etter 5 minutter på Google finner man ut at BussPrincess62 heter Bettina og kommer fra Frankfurt i Tyskland, men er nå bosatt i Akershus. Hun er åpen om at hun har Asperger. Google translator kommer helt klart til kort mellom tysk og norsk.

​Selv med denne kunnskapen vet jeg ikke hva jeg skal svare, men:

Sie müssen nur Ihre Intuition vertrauen und wählen, was richtig und gerade fühlt. Viel Glück.
  • Liker 5
Lenke til kommentar

Jeg trur hun mener at mannen ønsker å ha sex, og ble sendt til legen for å sjekke seg slik at de kan ha sex og rote osv. Og det ser ut som han løyg mens en veninne var i nærheten, ved å si at mannen og denne princess var partnere. Men princess turte ikke å korrigere mannen fordi han var så annspent. 

Om dette er en kvinne fra utlandet, så kan dette være veldig spesiell situasjon. Hvilken type er denne personen? og hvor smart er denne kvinnen til å ta vare på seg selv? og hvilken makt har hun får å klare å ta vare på seg selv uten støtte?

Svar 1 til @BussPrincess62

Om dette er kjærlighet, eller om dette er mannen som bruker deg til sex, eller om han prøver å gi deg et fredfult land for å leve i det vet jeg ikke.

Svar 2
Om legen finner ut at det er noe galt med deg, så kommer legen til å fortelle deg hva som er galt, og annbefale deg medisiner. Ingenting å være redd for.

Svar 3.
Mange menn i norge er ikke flink til å uttale hva de føler. Så om denne grensen som du snakker om er hans følelsesgrense. Så kanskje ja. Det kan kanskje være kjærlighet. Men samtidig så kanskje han skjuler noe annet. Jeg har ikke møtt mannen din desverre.

Lykke til! :)

Endret av Andysowhatgg
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...