Torhild Jansen Skrevet 19. august 2017 Del Skrevet 19. august 2017 En sommer er over. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 19. august 2017 Del Skrevet 19. august 2017 Ikke si det da! Jeg vil gjerne tro den skal vare litt til! Fint bilde, de er flinke til å fly i formasjon. 1 Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 19. august 2017 Forfatter Del Skrevet 19. august 2017 Ikke si det da! Jeg vil gjerne tro den skal vare litt til! Fint bilde, de er flinke til å fly i formasjon. Ja her er det orden i rekkene ? Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 19. august 2017 Del Skrevet 19. august 2017 Antakelig har det regnet så mye at de er lei, og stikker sydover lenge før planlagt. Flott plog du har foreviget,Torhild. 1 Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 19. august 2017 Forfatter Del Skrevet 19. august 2017 Antakelig har det regnet så mye at de er lei, og stikker sydover lenge før planlagt. Flott plog du har foreviget,Torhild. Ja de lengter nok til et varmere land ? Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 19. august 2017 Del Skrevet 19. august 2017 Passende tittel, til fint bilde med trekkende gåsa Ja sommeren er over, men kan bli en fin høst med sommertemp? God helg ! Mvh Leif 1 Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 19. august 2017 Forfatter Del Skrevet 19. august 2017 Passende tittel, til fint bilde med trekkende gåsa Ja sommeren er over, men kan bli en fin høst med sommertemp? God helg ! Mvh Leif God helg Leif ... Ja vi håper på en fin høst, enda vi har hatt "høst" i hele sommer ? Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 19. august 2017 Del Skrevet 19. august 2017 Ja enig Torhild, høst hele sommeren med mye tåke ? kan bare bli bedre då ☺️ Mvh Leif ? 1 Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 20. august 2017 Del Skrevet 20. august 2017 V-formen er nok ikke til ære for Vinmonopolet - ei heller for avdøde Kong Olav. Bildet har en symmetrisk form. Vil du ha en mer spenningsform så kan du kutte så fuglen øverst til venstre akkurat blir borte, men ikke mer. Da vil høyre diagonal gå ut på kortside og den forlengede linje av den andre diagonalen gå ut på øvre langside. Bare tanker jeg gjorde meg mens jeg så på dette.. Roar 1 Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 20. august 2017 Forfatter Del Skrevet 20. august 2017 V-formen er nok ikke til ære for Vinmonopolet - ei heller for avdøde Kong Olav. Bildet har en symmetrisk form. Vil du ha en mer spenningsform så kan du kutte så fuglen øverst til venstre akkurat blir borte, men ikke mer. Da vil høyre diagonal gå ut på kortside og den forlengede linje av den andre diagonalen gå ut på øvre langside. Bare tanker jeg gjorde meg mens jeg så på dette.. Roar Setter pris på at du deler tankene dine ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg