Gjest medlem-329093 Skrevet 18. august 2017 Del Skrevet 18. august 2017 Ja, jeg trenger noe som virker under strømbrudd, helst noe som går på AA batterier, men alle størrelser batterier går bra, bare det er en kraftig lanterne som gir mye lys. Skal fylle et rom på 6x6 meter og skal stå på et bord. Kanskje jeg kjøper flere så kan jeg ha en på hvert bord. Bør være LED pærer i dem, siden det er mest pålitelig. Fra før har jeg lommelykter og hodelykter men trenger noe som dekker i alle retninger. Har tenkt på cyalume lysrør, men synes de er alt for svake når det gjelder lysstyrke. Har dårlig erfaring med dem da jeg syntes de var sinnsykt lyssvake. Og de har begrenset holdbarhet (mye mer begrenset enn batterier). Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 18. august 2017 Del Skrevet 18. august 2017 Vi har noen LED lanterner på hytta som lyser enormt. De går på lithium batterier som lades via solceller, mulig du finner noen som går på batterier også. De ser slik ut, men jeg husker ikke hvor vi fikk de. https://prisguiden.no/produkt/NDM2XjEzNTg0 Lenke til kommentar
Gjest medlem-329093 Skrevet 19. august 2017 Del Skrevet 19. august 2017 Takker Sampson! Jeg kjøpte en Duracell LNT 20 lanterne som jeg fant via linken din. Den bruker AA batterier. Så er det bare å vente på den kommer i posten, og teste hvor mye den lyser opp, hvis den er for svak kjøper jeg en LNT 100 som er større, går på D-cell batterier og gir dobbelt så kraftig lys og dobbelt så lenge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå