Karvog Skrevet 18. august 2017 Del Skrevet 18. august 2017 Har en iphone 6 med en liten sprekke over skjermen, og hjem-knappen fungerer ikke. Skal selge den da jeg har kjøpt my. Hva er grei pris å kunne ta for den? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 18. august 2017 Del Skrevet 18. august 2017 iPhone 6 32 GB er den nye billigmodellen til Apple. Den får du for ca 4000. Finn.no flommer over av brukte iPhone, som tar hull på myten om at iPhone har høy annenhåndsverdi. Et godt ex ville du muligens ha fått to laken for, feilene du nevner vil senke prisen ytterligere. Tipper 1000-1500 avhengig av hvor mye flaks du har. Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 18. august 2017 Del Skrevet 18. august 2017 Halvødelagt telefon som antagelig ikke har blitt behandlet bra med tanke på skadene og dermed kan ha andre skader som ikke har vist seg ennå. Jeg ville gitt en tohundrelapp eller to, maks. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 18. august 2017 Del Skrevet 18. august 2017 Jeg sjekket Telia mobilpant. 275 kr. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå