eirikst Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Hei! Sitter nå hjemme etter at jeg har vært på Clahs Ohlson og kjøpt meg ledning fra Pc til Tv. Men når jeg går inn i avanserte innstillinger der hvor jeg setter på "clone mode" får jeg bare en melding på skjermen - "Alvorlig feil" og så vises ikke alternativene i boksen. Har de nyeste driverene fra Nvidia. Har også gjort dette før, for ett år siden eller noe. Noen som vet hva dette kan være? Lenke til kommentar
Quietman Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Hei! Sitter nå hjemme etter at jeg har vært på Clahs Ohlson og kjøpt meg ledning fra Pc til Tv. Men når jeg går inn i avanserte innstillinger der hvor jeg setter på "clone mode" får jeg bare en melding på skjermen - "Alvorlig feil" og så vises ikke alternativene i boksen. Har de nyeste driverene fra Nvidia. Har også gjort dette før, for ett år siden eller noe. Noen som vet hva dette kan være? Prøv å avinstallere alt av Nvidia drivere, og kjør deretter programmet Driver Cleaner (har desverre ikke URL for nedlasting) for å fjerne ALLE rester av drivere. Installer deretter de nyeste Nvidia driverene på nytt. Dette fikk jeg som oppskrift fra Nvidia's egen support når jeg hadde et lignende problem, og det gjorde susen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå