AfterGlow Skrevet 18. august 2017 Del Skrevet 18. august 2017 Men hvor komfortabelt er det nye Kickstarter-produktet?Disse svære brillene skal gi deg IMAX-opplevelse i stua Lenke til kommentar
Bård M Skrevet 21. august 2017 Del Skrevet 21. august 2017 Ser ut til først å fremst være for de som bor alene og ikke har noe liv. Eller skal hele familien sitte oppkoblet i hver sin rigg? 2 Lenke til kommentar
Børt-Erik Skrevet 21. august 2017 Del Skrevet 21. august 2017 Ser ut til først å fremst være for de som bor alene og ikke har noe liv. Eller skal hele familien sitte oppkoblet i hver sin rigg? Så vi som bor alene har ikke noe liv? 9 Lenke til kommentar
Splaat Skrevet 21. august 2017 Del Skrevet 21. august 2017 Ser ut til først å fremst være for de som bor alene og ikke har noe liv. Eller skal hele familien sitte oppkoblet i hver sin rigg? Så vi som bor alene har ikke noe liv? Nei, vi har tydeligvis ikke det, ifølge Bård. 3 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 21. august 2017 Del Skrevet 21. august 2017 100.000 dollar høres veldig lite ut. Enklere produkter enn det som har feilet med mye mer penger i Kickstarter-kassa. Lenke til kommentar
vassilliev Skrevet 21. august 2017 Del Skrevet 21. august 2017 Nå står det *OG* i setningen hans, kverulanter 2 Lenke til kommentar
raserbil Skrevet 21. august 2017 Del Skrevet 21. august 2017 Alle som har vært med på en kickstarter før vil forhåpentligvis ikke gå på denne smellen. Her burde Hardware.no stilt et par kritiske spørsmål i stedet for å skrive en salgsannonse. De spurte om $50k, som er alt for lite. Enhetsprisen er $400, som også er alt for lite. Et kort historiedykk i feila kickstarter prosjekter er alt som trengs for å delegitimere dette prosjektet. Om ikke det var nok, så får vi også høre at vi lever suboptimale verdiløse liv av Bård. Nedtur :-( 6 Lenke til kommentar
Børt-Erik Skrevet 21. august 2017 Del Skrevet 21. august 2017 Nå står det *OG* i setningen hans, kverulanter Jeg har prøvd å legge all mulig godvilje til når jeg leste Bårds setning, men kan fremdeles ikke tolke den annerledes enn at han refererer til én gruppe, nemlig de som bor alene, og (som etter hans mening) ikke har noe liv. Men, det kan jo likevel tenkes at han mente noe sånt som: Ser ut til først å fremst være for de som bor alene, og de som ikke har noe liv. 1 Lenke til kommentar
Anders Deja Skrevet 22. august 2017 Del Skrevet 22. august 2017 Nå står det *OG* i setningen hans, kverulanter Jeg har prøvd å legge all mulig godvilje til når jeg leste Bårds setning, men kan fremdeles ikke tolke den annerledes enn at han refererer til én gruppe, nemlig de som bor alene, og (som etter hans mening) ikke har noe liv. Men, det kan jo likevel tenkes at han mente noe sånt som: Ser ut til først å fremst være for de som bor alene, og de som ikke har noe liv. Snakk om å bli støtt av ingenting. Om han hadde sagt "de med katt og hund", hadde han da påstått at de som har katt også har hund? Nei, men det finnes folk som har begge deler. På samme måte som det helt sikkert finnes folk som bor alene og "ikke har noe liv". Så skjerp deg, kommentarer som denne setter deg bare i gruppen han refererer til. 4 Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 22. august 2017 Del Skrevet 22. august 2017 Dette produktet vil, i beste fall og med god timing, betjene en ørliten nisje som kjapt blir spist opp av VR-briller. Lenke til kommentar
Børt-Erik Skrevet 22. august 2017 Del Skrevet 22. august 2017 Nå står det *OG* i setningen hans, kverulanter Jeg har prøvd å legge all mulig godvilje til når jeg leste Bårds setning, men kan fremdeles ikke tolke den annerledes enn at han refererer til én gruppe, nemlig de som bor alene, og (som etter hans mening) ikke har noe liv. Men, det kan jo likevel tenkes at han mente noe sånt som: Ser ut til først å fremst være for de som bor alene, og de som ikke har noe liv. Snakk om å bli støtt av ingenting. Om han hadde sagt "de med katt og hund", hadde han da påstått at de som har katt også har hund? Nei, men det finnes folk som har begge deler. På samme måte som det helt sikkert finnes folk som bor alene og "ikke har noe liv". Så skjerp deg, kommentarer som denne setter deg bare i gruppen han refererer til. Opprettet du brukeren kun for å kommentere dette? 1 Lenke til kommentar
Bård M Skrevet 23. august 2017 Del Skrevet 23. august 2017 Ser at enkelte må ha ting inn med teskje: 1) Jeg sa at dette ser ut til å være noe for "de som bor alene", fordi den er altfor stor og klumpete til at andre av familiemedlemmene vil ha den i stuen (om de ikke er like ivrige selv) OG 2) Jeg sa "de som ikke har et liv", fordi kun om du ikke har noe bedre å drive med gidder du bruke tid på noe som dette. At noen av de her inne faktisk BÅDE bor alen OG mangler et liv og derfor føler seg truffet kan ikke jeg noe for. Selv bor jeg alen, men har et bra liv og kunne derfor aldri tenke meg å kjøpe noe som dette. 2 Lenke til kommentar
raserbil Skrevet 24. august 2017 Del Skrevet 24. august 2017 Det er bare vi som drar deg i leggen Bård Kun for å vise at setningsoppbygning har mye å si for hvordan man, som leser, tolker det som er skrevet. Når det er sagt, så rydda du ikke noe særlig opp med oppfølgingsposten din. Punkt nummer to er fortsatt forferdelig usaklig og utrolig dømmende svada; spør du meg. Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 28. august 2017 Del Skrevet 28. august 2017 Nå står det *OG* i setningen hans, kverulanter Jeg har prøvd å legge all mulig godvilje til når jeg leste Bårds setning, men kan fremdeles ikke tolke den annerledes enn at han refererer til én gruppe, nemlig de som bor alene, og (som etter hans mening) ikke har noe liv. Men, det kan jo likevel tenkes at han mente noe sånt som: Ser ut til først å fremst være for de som bor alene, og de som ikke har noe liv. Snakk om å bli støtt av ingenting. Om han hadde sagt "de med katt og hund", hadde han da påstått at de som har katt også har hund? Nei, men det finnes folk som har begge deler. På samme måte som det helt sikkert finnes folk som bor alene og "ikke har noe liv". Så skjerp deg, kommentarer som denne setter deg bare i gruppen han refererer til. Opprettet du brukeren kun for å kommentere dette? For å være ærlig, om du skal skape slike diskusjoner av så lite, vil det nok bli veldig vanskelig den dagen du IKKE lever alene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå