Normann Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 (endret) Noen som vet hvordan man får fjernet Telenor skriften på det indre displayet? Veldig irriterende at det dekker store deler av bildet! Endret 7. desember 2003 av Normann Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 (endret) Herregud! Du er barnslig. Du trenger ikke nevne nicket mitt sånn. Makan til småbarn... Sånn ja. Flink gutt. Og som Siemens sa så finnes det kanskje en sånn logo til LG også? Er bare å leite litt. Hvis du f.eks finner et LG forum så veit de garantert svaret der. Endret 7. desember 2003 av Eulogy Lenke til kommentar
siemens:-) Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Nei, Normann det virker ikke som om Eulogy er særlig fonøyd. hehe back 2 topic, vet ikke hvordan du ggjør dette på LG telefoner, men på siemens telefoner kan du iallefall laste ned en gjennomsiktig "logo" som fjerner operratør logoen, sjekk litt her så kan det hende du finner noe lignenede Lenke til kommentar
Normann Skrevet 7. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2003 Jeg fanr desverre ikke noe om LG der... Men hviss jeg bestiller blank logo, kan det virke? Lenke til kommentar
siemens:-) Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Vet ikke hvordan det er på LG telefoner, se om du kan skifte operatølogoen til et annet helt vanlig bilde, dette kan man på siemens, hvis du ikke kan dette vet jeg ikke Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 vell.... sånn går det når man absolut skal ha sære telefoner som ikke er såpass sære at man kan tweake dem max f.eks en god gammel 3310 / 3330 eller en motorola som kjører linux Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå