djgudleif Skrevet 28. september 2017 Del Skrevet 28. september 2017 Hvilken platform bruker du til trading, og trader du med leverage? Jeg lurer på det samme. Har studert Forex for en del år siden. Tipper jeg blir å undersøke det videre etter-hvert. Forex var bedre for noen år siden. Algoritmer og hedgefunds ødelegger markedet. Har kontakt med mange tradere som har tatt pause fordi det rett og slett ikke lenger er mulig å forutse i noe stor grad. Med crypto kan man, inntil videre, faktisk gjøre analyser som fungerer. (Ikke jeg, men veldig mange får det til) 1 Lenke til kommentar
RaymondK Skrevet 8. oktober 2017 Del Skrevet 8. oktober 2017 Noen her som investerer i crypto currencies? Hva tenker du om crypto som en måte og tjene penger på? Under ser du et bilde av mitt crypto portfolio og de gode mulighetene som er i denne bransjen:) Jeg gikk fra 4000 til 220.000 kr på 5 uker. Bare og spørre om du lurer på noe anngående crypto Går det å copy-trade deg? Jeg har lite greie på hvilke cyptos som er bra, men kunne godt tenkt meg å investert en tusenlapp eller to dersom dem ble forvaltet av noen som følger litt med Finnes det kanskje noen gode crypto fond der ute? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå