AfterGlow Skrevet 18. august 2017 Del Skrevet 18. august 2017 Nå tar Facebook grep.Lei av «narrevideoene» i nyhetsstrømmen? Lenke til kommentar
J_Gagarin Skrevet 18. august 2017 Del Skrevet 18. august 2017 Livet ble veldig mye mer behagelig etter at jeg deaktiverte kontoen min på Facebook. Tviler sterkt på at den blir åpnet igjen. 3 Lenke til kommentar
Lars Fosdal Skrevet 18. august 2017 Del Skrevet 18. august 2017 Livet ble veldig mye mer behagelig etter at jeg deaktiverte kontoen min på Facebook. Tviler sterkt på at den blir åpnet igjen. pga familien, så var ikke det et valg - men det holder med et kjapt besøk i uka eller så. Følger stort sett bare IRL venner og famile, så mengden spam er begrenset. 1 Lenke til kommentar
Skabbetuss Skrevet 18. august 2017 Del Skrevet 18. august 2017 Bruker bare chatten. Meget sjeldent inne på nyhetsstrøm, profiler osv. Lenke til kommentar
PaladinNO Skrevet 19. august 2017 Del Skrevet 19. august 2017 Slik ser «narrevideoene» gjerne ut. Trykk for større bilde. "Trykk for større bilde."...hvor blir jeg videresendt da? Lenke til kommentar
Timster Skrevet 21. august 2017 Del Skrevet 21. august 2017 Skulle ønske det kom et tilsvarende filter for Kardashian-nyheter Lenke til kommentar
datamanden Skrevet 21. august 2017 Del Skrevet 21. august 2017 Har chrome-addon for å skjule nyhetsstrømmen. Kan bruke chat og jeg kan gå inn manuelt på personer eller sider jeg er vil lese om. Ble så lei av de videoene med statiske black bars og emojis/tekst som bare utnytte halve oppløsningen at jeg holdt på å gi opp hele facebook: https://goo.gl/images/NqVQjW Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 22. august 2017 Del Skrevet 22. august 2017 https://goo.gl/images/NqVQjW Søt unge, fine tenner. Håper bestemora klyper hardt i kinnene... :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå